Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walibi - Parking...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Walibi - Parking...

Dag allemaal

we willen binnenkort eens naar Walibi gaan maar zagen dat de parking 6eur bedraagt wat ik wel wat belachelijk vindt...

Blijkbaar is er ook een station kort bij in "Bieges" of zoiets.
    Weet er daar iemand iets van of je daar kan parkeren? Dan kunnen we nog een stukje tevoet gaan...

Ben dus op zoek naar gratis parking daar...

bedankt alvast

Re: Walibi - Parking...

Je kan misschien ook naar ginds treinen, waarschijnlijk bestaan er zelfs dagtrips, heb je ineens ook je toegangsticket

grtjs

N
    Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

Comment

Ja, dat snap ik wel.

Maar heb al 2 inkomtickets!

En mn auto rijdt op gas dus dat komt me voordeliger uit dan een trein...

Vandaar dat ik nog steeds op zoek ben naar gratis parking in de buurt of bij dat station...

Comment

Aan de overkant in het industrieterrein parking zat , er is zelfs een voetgangersbrug om makkelijk de ring over te steken.
        ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

toevallig een straatnaam? Kwestie van de GPS tegoei in te stelle..

Thanks!

Comment

Ooit al eens geteld wat een dagje pretpark kost voor een gezin? Ik durf het haast niet narekenen; ingang, parking, eten, drinken...
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

daarmee, gratis inkomkaarten heb ik al, nu zoek ik nog een plaats waar je gratis kan parkeren en dan heb ik weer 66eur gespaard :d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Ooit al eens geteld wat een dagje pretpark kost voor een gezin? Ik durf het haast niet narekenen; ingang, parking, eten, drinken...

2 kinderen : 2* 26 euro
                2 volw : 2* 30 euro

parking : 6 euro

Eten en drinken, aan een iets duurdere prijs, en mindere kwaliteit dan de gemiddelde mac do

------------------------

Maja als je dan het geluk in die pretoogjes van die kotters ziet, is het dit dan allemaal niet waard ? 'k vraag me gewoon af, met die prijzen waarom een mens altijd zo lang moet staan aanschuiven
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Een dagje parkeren kost je 6€ (240BEF) ... een dagje in het industriepark kost je met wat geluk misschien "maar" een spiegel (240€ of meer) ... schade of vandalisme is daar dagelijkse kost.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Een dagje parkeren kost je 6€ (240BEF) ... een dagje in het industriepark kost je met wat geluk misschien "maar" een spiegel (240€ of meer) ... schade of vandalisme is daar dagelijkse kost.
                    Je was me voor... Gr,
                    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

je kan misschien aan dat treinstation gaan parkeren of is dat op dat industrieterrein?

Effe van NMBS geplukt :

Straat: RUE DE LA WASTINNE
                      Postcode: 1301
                      Gemeente: BIERGES

Als je nu idd al gratis tickets hebt gekregen, zou ik niet direct moeilijk doen om 6 € voor een ganse dag voor de parking
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Volgens mij is daar geen gratis parkin hoor?
                        Alle Daguitstapjes op 1 website. Alle pretparken op 1 pagina. Een startpagina over een daguitstap is hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie Bekijk bericht
                          Aan de overkant in het industrieterrein parking zat , er is zelfs een voetgangersbrug om makkelijk de ring over te steken.

indeed
                          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                          http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            precies of dat gebeurt niet op de parking van Walibi of een ander pretpark
                            ze geven ook geen verzekering voor die schandalige 6€ die je moet betalen voor daar te parkeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                              precies of dat gebeurt niet op de parking van Walibi of een ander pretpark
                              ze geven ook geen verzekering voor die schandalige 6€ die je moet betalen voor daar te parkeren
                              Mja, als je je auto in een ondergrondse parkeerplaats parkeert ben je ook meer dan 1euro/uur kwijt....

En zoals reeds vermeld er is niets zo makkelijk als met de trein naar ginder te gaan...en milieuvriendelijker
                              Mvg Tim

Comment

Working...
                              X