Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walibi - Parking...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Walibi - Parking...

Is 6 euro nu zo'n probleem ? Het eten en drinken in zo'n pretpark kost ook meer dan in den aldi hoor

Parkeergarages kosten gemiddeld 2 euro per uur in de grote steden . Dan is Walibi nog goedkoop : blijf 3 uur langer , dan kan je doen alsof je gratis geparkeerd hebt .

Vergeet ook je picknickmand niet .

(ik word gek van mensen met vrijkaarten die zeuren over 6 euro parking)
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Waarom? Geef jij je geld dan zomaar uit?

iedereen zoekt toch de goedkoopste oplossing, het leven is al duur genoeg hoor!

En als het een troost mag wezen... Kheb de parking betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Een dagje parkeren kost je 6€ (240BEF) ... een dagje in het industriepark kost je met wat geluk misschien "maar" een spiegel (240€ of meer) ... schade of vandalisme is daar dagelijkse kost.
        Wij hebben daar een bedrijf (die moeten s'zomers de ramen dicht houden voor het geroep van de mensen op de attracties), maar er is echt geen vandalisme hoor. Ik zou meer bang hebben op de parking van Walibi zelf!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Wij hebben daar een bedrijf (die moeten s'zomers de ramen dicht houden voor het geroep van de mensen op de attracties), maar er is echt geen vandalisme hoor. Ik zou meer bang hebben op de parking van Walibi zelf!!
          Het is niet alleen vandalisme ... het zijn al die kiekens die overal wild parkeren zodat de straat bijna versperd is en de eerste de beste vrachtwagen bijna niet anders kan dan een spiegel afrijden.
          Misschien is het de laatste tijd wat veranderd daar, ook wat vandalisme betreft, maar een hele tijd geleden was het er toch zo.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moi-online Bekijk bericht
            Waarom? Geef jij je geld dan zomaar uit?

iedereen zoekt toch de goedkoopste oplossing, het leven is al duur genoeg hoor!

En als het een troost mag wezen... Kheb de parking betaald
            Als ik mijn wagen moet parkeren zoek ik niet naar de goedkoopste oplossing maar naar de veiligste oplossing en als een plaats mij niet aanstaat ga ik er niet staan. En als ik daar 10€ meer voor moet betalen dan doe ik dat ook zonder zeuren. Maar OK, op een parking hang je ook af van de voorzichtigheid van de geparkeerden naast u, net als op de baan.

Als 6€ boven een gratis toegang te veel wordt, ga dan liever niet want een drankje of een hapje zal je al snel veel meer kosten. Goedkoopste oplossing is thuis eten en drinken terwijl je met de kinderen een gezelschapsspel speelt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              En zoals reeds vermeld er is niets zo makkelijk als met de trein naar ginder te gaan...en milieuvriendelijker
              Als je dicht bij een station woont is dit misschien het overwegen waard maar velen moeten al met de wagen tot aan het station en daar parking betalen. En de trein is toch redelijk duur als je met enkele personen op stap gaat hoor.
              En milieuvriendelijker? Verkeersvriendelijker misschien wel maar zo'n trein verbruikt op een rit ook meer elektriciteit dan jij op een gans jaar, energie die ook geproduceerd moet worden. En heb je al eens gezien wat een vuil de mensen nalaten na een rit? Precies een containerpark.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                ...En milieuvriendelijker? Verkeersvriendelijker misschien wel maar zo'n trein verbruikt op een rit ook meer elektriciteit dan jij op een gans jaar, energie die ook geproduceerd moet worden. En heb je al eens gezien wat een vuil de mensen nalaten na een rit? Precies een containerpark.

Natuurlijk, maar die trein rijdt sowieso en verbruikt dus. Of er nu 1 pers in zit of 100. Dan kan je er toch beter zo veel personen als mogelijk mee vervoeren...

Wat dat vuil betreft...ooit al eens in een wegberm gekeken

Maar ik kan je stelling wel volgen. Ben niet heiliger dan de paus
                Mvg Tim

Comment

....dus je hebt al gratis inkomkaarten en nu wil je nog gratis parkeren ?
                  Men praat steeds over "zuinige Ollanders", maar hoe moet ik dit dan noemen ?
                  Misschien kun je iemand vragen die je er gratis naar toe wil brengen en weer komt ophalen hé.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Natuurlijk, maar die trein rijdt sowieso en verbruikt dus. Of er nu 1 pers in zit of 100. Dan kan je er toch beter zo veel personen als mogelijk mee vervoeren...
                    Klopt ...

Maar als je nu bijvoorbeeld een trein naar Wijgmaal wil nemen vanuit Leuven met 100 man, dan rijdt die trein wel op en af naar Mechelen of Antwerpen ook al stapt iedereen uit in Wijgmaal.
                    Wil je later terug naar huis dan zal je een andere trein moeten nemen die eveneens heel dit traject gedaan heeft alvorens je kan instappen.
                    Die trein zal dus een paar uur bollen voor die 5 minuutjes dat julle erin zullen zitten. En voor 100 man rijdt er dus een locomotief en een paar wagons, voor 1 man is 1 wagon ook voldoende ... het verbruik zal ook wel wat schelen.

Niet om tegen te stribbelen maar veel hangt af van verschillende factoren en soms is het ene beter en dan weer het andere. Maar als je ergens gerust wil toekomen en geen parkeerplaats wil zoeken in een stad dat je minder goed kent dan is de trein idd wel een optie.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Working...
                    X