Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen foto.com (uploader)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen foto.com (uploader)

Al vele malen heb ik via foto.com foto´s laten afdrukken.
    Omdat we in een klein dorp wonen, ver van de grote stad is dit een prima oplossing, zeker qua prijs. Leveren snel en goed.

Nu sinds een week probeer ik weer fotos te uploaden en helaas, dit gaat niet meer. Telkens krijg ik een error melding.
    Niets in mijn pc is veranderd en na een mail bericht kreeg ik een antwoord dat er een storing geweest is en ik mijn fotos maar opnieuw moet uploaden.

Uehhh..... na ruim 50 x proberen nog steeds niets.
    Bovenin staat dat is de foto.com uploader via mijn browser moet instaleren...... is dat nieuw? dat kan ik mij van de vorige keren niet herinneren. En zo ja hoe doe ik dat?

HELP HELP

groet uit asturias

Re: problemen foto.com (uploader)

niemand?

Comment

Re: problemen foto.com (uploader)

Je zal inderdaad eerst die plugin voor IE moeten installeren. Klik gewoon op die grijze balk bovenaan waar die tekst (moet normaal iets zijn van "ActiveX plugin installeren ?") instaat. Normaal krijg je dan de vraag of je die ActiveX plugin wil installeren, en dan dus nog eens bevestigen.

Met vorige versies van IE (vóór service pack 2 van windows XP, een ding dat al enkele jaren oud is) kon je die plugins installeren zonder dat de gebruiker iets moest doen (met alle gevolgen van dien). Nu moet je daarvoor als gebruiker toestemming geven (voor de veiligheid). Dat is de reden dat daar nu zo'n balk verschijnt. Dezelfde balk zal je bv. ook krijgen als er een pop-up zou moeten verschijnen (deze worden nu ook door IE "gecontroleerd").
      Groeten,

Polleke

Comment

Working...
      X