Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd:kot in Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd:kot in Gent

Ik zit effe met mijn handen in het haar.
    Dochter heeft pas beslist om i.pl.v. naar de V.U.B. te gaan,ze naar de universiteit Gent wil. En nu komt het probleem; mama moet wat afspraken maken om volgende week koten te gaan bezichtigen (want dochterlief zit tot maandag op de weide in Werchter!),maar ik ken niks in Gent en zou toch graag de koten wat groeperen zodat ik niet steeds van de ene kant naar Gent moet.
    Ik vind geen overzichtelijk plannetje met straatnamen om uit te printen,iemand een idee.(deze Limburgers kennen absoluut niets in Gent)
    Indien er BD-ers zijn die toevallig ook nog andere tips hebben met het zoeken naar koten,alles is welkom.Alvast bedankt.
    Groetjes,Anita
    Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
    tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Re: Hulp gevraagd:kot in Gent

ik heb hier een hele lijst met beschikbare koten in Gent. als je me je email adres pm't dan stuur ik je de lijst door
    5DmkIII en wat glas

Comment

kijk eens op:

- Op Kot In Gent
      - Kot@Gent
      http://pentaprism.deviantart.com
      http://bertwynant.blogspot.com/
      http://evergr3y.deviantart.com

Comment

Wat gaat de dochter studeren. Misschien wel handig om te weten.
        Een kot dicht tussen fac., en uitgangsbuurten, is wel leuk.

Groeten
        JO
        Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Ze gaat criminologie studeren.Heb ondertussen op een map van google een stadsplan waar ik de straatnaam kan ingeven,zodat ik meteen zie in welke buurt het ligt.Faculteit rechten ligt tussen universiteitsstraat en ledeganckstraat.Zit ik dan met omgeving citadelpark toch nog in de buurt denk ik hé.Die buurt omdat de enigste vriendin die ze in Gent kent daar ook al een kot heeft gevonden.
          Groetjes,Anita

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
            Die buurt omdat de enigste vriendin die ze in Gent kent daar ook al een kot heeft gevonden.

Op die vriendin zou ik niet letten, ze zal daar wel rap vriendjes leren kennen
            To make your dreams come true, wake up

Comment

De rechthoek tussen het Citadelpark, Sint-Pietersnieuwstraat, Kortrijksepoortstraat en Bagattenstraat zit boordevol met studentenkoten.
              Je neemt best een dagje verlof in juli (en liefst zo snel mogelijk) om deze buurt eens rustig te gaan afwandelen op zoek naar een kot.
              De wandelafstand tot de verschillende auditoria bevindt zich nooit verder dan 10 minuten stappen.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik zit zelf in één van de studentenhomes van de unief. Waarschijnlijk ben je nu wel al te laat om er binnen te raken maar ik ben héél tevreden erover. De kostprijs is de helft van die van een normaal kot, de ligging is bij alle homes uitstekend en je hebt internet, interne telefoon, water... binnen het vooraf gegeven kostenplaatje.
                Daarnaast zit je nog eens in een gebouw vol toffe jonge mensen en kan je 's woensdag voor 1 € pinten gaan drinken in de tv-zaal enzo
                Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

Ja WouterVS,we zijn inderdaad te laat voor die studentenhomes.
                  Die inschrijvingen moesten al voor 1 mei binnen zijn.Erg spijtig.
                  Bedankt vantje,dan ben ik dus toch in de juiste richting aan het zoeken.
                  Donderdag gaan we in Gent op kotenjacht,heb al enkele afspraken gemaakt en voor de rest zien we wel.Schijnt dat ik zeker mijn fototoestel moet meenemen maar ik vrees dat we dan aan geen enkel kot meer raken!
                  Groetjes,Anita

Comment

Working...
                  X