Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Khoop dat hij bij mij ook gul is zaterdag. Ben moe en ben het beu. Iedereen is hier aan het opruimen en ik moet nog wachten tot zaterdag ... En 'k heb nog veel werk.
Zes jaar geleden van 't school afgegaan met het gedacht: af van die examens!
Kom ik aan op m'n werk, krijg ik daar te horen da er daar ook examens zijn, om te bewijzen dat ik voldoende technische kennis bezit om het machinepark te onderhouden
Soit, ik ben op alles door, ik zit tegen het plafond nu
laatste examen goed verlopen
nu vakantie
gisteren kot opgeruimd, en al bijna alles mee, maar er 4uur over gedaan (ipv 2.15u) om van leuven thuis te raken...
donderdag puntjes, en dan hopelijk proclamatie zaterdag en dan chillllllll
Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
by elien_photography, on Flickr
donderdag puntjes, en dan hopelijk proclamatie zaterdag en dan chillllllll
Moet ge niet gaan werken als afgestudeerde?
Pfff, net laatste examen gehad.
- Vraag 1 stond niet in het reeds 1000 blzn lange boek en is ook niet gegeven in de les. 2 mensen hebben het gevonden
- Vraag 2: Ook al ben je het mechanisme vergeten ( hoe komt em erbij) bedenk een mechanisme voor biosynthese van serine. Dat had ik wel half denk ik
- Vraag 3: Detailvraag, maar was eigenlijk wel te doen
- Vraag 4: Viel nog wel mee.
Ik hoop dat de prof mild is, want deze vragen zijn echt wel niet te vergelijken met de vragen die hij bij de andere groepen vroeg. De vragen van de andere groepen stonden ten eerste in de cursus en waren toch wel wat makkelijker.
Gisteren was het proclamatie voor mij: ik ben afgestudeerd!!! Van een aantal vakken had ik toch wel meer punten verwacht, en van enkele schrok ik dat ik zoveel had. Nu ja, zo compenseert het wat
Volgende halte: Schakeljaar Industrieel Ingenieur aan de HoGent
Tegen al mijn verwachtingen in is het bij het herexamen van plantenfys gebleven, geen biochemie noch celbiologie om te herdoen. Kickass
Allez, een overzichtje:
histologie en vergelijkende anatomie van vertebraten: 16
biodiversiteit van invertebraten: 14
mycologie: 17
genetica & molec. technieken: 12 (minder dan verwacht)
biochemie I : 12
biochemie II : 11
statistiek: 11
plantenfysiologie: 7
algemene microbiologie: 14 (toch ook minder dan gedacht)
celbiologie: 12
populatie-ecologie: 14
biogeografie: 14
biologische excursies: 17
Nèh
Normaal streef ik toch meer om punten in de 'A'zone te hebben, maar dit semester was ik al content als ik er voor de meeste vakken door was. Wat dus gelukt is.
Nog een dikke proficiat aan David (mutse) die er voor het tweede jaar op rij in eerste zit door is. Mijn goed voornemen voor volgend jaar is dus om ook eens tijdens het jaar in mijn boeken te kijken
Comment