Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe wast examen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hoe wast examen?

Oorspronkelijk geplaatst door WouterVS Bekijk bericht
    Lol, zoooooooooooooooveel respect dwingen Koen zijn cursussen nu ook weer niet af hoor

en wat weet gij daar van?
    De enigste cursus die ge ooit gezien hebt is fysica van het eerste jaar en ge kon de oefening zelf niet
    (ja ik weet het nog, en kmocht het niet doorvertellen maar kdoe het nu toch)

en danku guruh
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
      Ik weet niet wat je geplant hebt en hoeveel stuks, maar iets planten gaat bij mij meestal nogal snel . Iets plannen doe ik meestal over langere termijn ...
      (Sorry Goofy, normaal reageer ik niet op taalfouten, iedereen kan zich immers "vergissen". Indien echter een leraar of docent - en dan nog in een topic over examens - zulk een voorzet geeft, dan kan ik het echt niet laten om hem "erin" te koppen).
      Betrapt!

Een geluk voor jou, want de rode duivels zouden deze kans nog missen.

Normaal klopt mijn planning maar er zijn steeds oplossingen bij waar ik na 1 uur of meer debuggen van het examens (richting informatica - programmeren) de oplossing nog niet kan testen. Meestal zijn de bugs beperkt, maar uitzonderingen bevestigen de regel.
      Groetjes Goofy
      Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Alé... ik ga hier eens vertrekken naar een examen.
        Korte pijn bij Fons van Dyck (schrijft o.m. voor De Standaard), wie weet valt het allemaal nog wel mee.
        Bij Johan Vandelannotte zou ik nooit examen willen hebben... de vuilen SPa'er!!!
        (laat die maatschappelijkke discussie maar beginnen)
        flickr

Comment

2de bach Informatica in Gent.

nog 1tje gaan voor mij: Multimedia dinsdag...en geloof 't of niet, dat is het moeilijkste vak...gesloten boek, mondeling, en een ganse resem compressiemethoden die je moet kennen

En ik die dacht dat dat gewoon websitekes maken ging zijn...

succes nog aan iedereen met de laatste loodjes!

Tom
          ~TDN
          fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht

en wat weet gij daar van?
            De enigste cursus die ge ooit gezien hebt is fysica van het eerste jaar en ge kon de oefening zelf niet
            (ja ik weet het nog, en kmocht het niet doorvertellen maar kdoe het nu toch)

en danku guruh
            fine to know , wouter ge zijt gedaald in mijn achting

@guruh , jammer dat het niet mag tzou zonde zijn van het topic alst ook al gesloten zou worden.
            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Cursussen van Klaas nu en dan e keer. Btw, kzou ook liever wat over walvissen leren ipv biochemie. Al moogt ge die bemestingsleer enzo houden zunne
              Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
                2de bach Informatica in Gent.
                Daar hoop ik dus volgend jaar ook te zitten
                -The Black Horses-
                Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Laatste examen in 2004 afgelegd en raad eens.... Jawel vrijdag nog eens examen

Deze keer is't wel een certificatie-examen (CCNA), dus ik moet iets meer dan 10/20 halen
                  Last edited by Fieldmarshall; 23 juni 2007, 15:37. Reden: Bugfix
                  ---
                  Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                  http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goofy Bekijk bericht
                    Betrapt!

Een geluk voor jou, want de rode duivels zouden deze kans nog missen.

Normaal klopt mijn planning maar er zijn steeds oplossingen bij waar ik na 1 uur of meer debuggen van het examens (richting informatica - programmeren) de oplossing nog niet kan testen. Meestal zijn de bugs beperkt, maar uitzonderingen bevestigen de regel.
                    Beste collega,

Een van mijn voorgangers heeft mij de tip gegeven: "maak het verbeteren uzelf gemakkelijk". Je stelt dus vragen op zodanig op dat je ze snel kan verbeteren (hebben ze dit, + zoveel, ...).

Ik geef o.m. les in 1e Bach, en daar ga ik echt mijn tijd niet verdoen om te proberen te compileren... Sommigen weten zelfs niet hoe ze een variabele een waarde moeten geven (laat staan parameters doorgeven)

Greetz,
                    ---
                    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

aight geslaagd hier
                      next year here I come !!

Comment

Na de thesisverdedigingen nog effe gepraat met de juryleden, en ze zeiden dat het bij mij allemaal wel in orde was, dus ik hoop dat ik erdoor ben. Vrijdag weet ik mijn resultaten...
                        Last edited by Vanquisher; 25 juni 2007, 10:41.

Comment

Wouter dwingt nergens respect af ,ook nooit gezegd denk ik

maar de 1ste is er al zeker door , en de 2de bijna zeker dus voorlopig

1 (door ) /0 (derniedoor)
                          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

vandaag examen economie gehad, viel behoorlijk mee.
                            en woensdag het laatste
                            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                            www.koendd.be

FZ50

Comment

vandaag ook voorlaatste examen gehad... was wa minder dan de vorige... stoeme vragen
                              vrijdag laatste eindelijk
                              Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
                              by elien_photography, on Flickr

Comment

hier ook aftellen naar donderdag, dan de laatste
                                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
                                X