Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe wast examen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hoe wast examen?

Ik ben sinds vandaag klaar.
    2de jaar Logistiek Management op KdG, met Frans in het 3de jaar.

Duits was weer heel goed (had ik vorig semester 18 op).
    Engels en Frans zal wel in orde zijn.
    Arbeidsrecht ook.
    Import- & Exportmanagement, verschrikkelijk verstrooide docente met dubbelzinnige vragen (ge zou 2 goeie antwoorden kunnen verzinnen), maar kan nog wel in orde komen.
    Binnenvaart was wel moeilijk, kwam ook doordat het op dezelfde dag tussen twee mondelinge examens van Frans viel. Als ik hier minstens een 9 heb, en de rest erdoor, is deliberatie nog mogelijk. Anders niet, wat ook inhoudt dat ik volgend jaar geen Erasmus in Dornbirn zou kunnen doen.

Comment

lang leve de biologen

elien , ge zijt er dan vanaf straks ?
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
        lang leve de biologen

elien , ge zijt er dan vanaf straks ?
        normaal wel... (al officiële uitnodiging gekregen voor de diploma-uitreiking: we mogen allemaal zo'n toga aandoen) hopelijk benk der door in 1ste zit, want de voorbije 3 jaar wast gene vetten
        maar volgend jaar nog eentje extra (master in milieuwetenschap en milieutechnologie), want wilde da nog doen en geen zin om al te werken

hoeveelste jaar zit jij?
        Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
        by elien_photography, on Flickr

Comment

Mijn examens zijn hopelijk definitief gedaan. 2 juni was mijn laatste en nu rest enkel nog een presentatie over mijn thesis de 28e. Ik doe burgerlijk ingenieur te Gent.

Comment

Man man, biochemie zoals verwacht: 'een belevenis'. Een half uur te laat toegekomen om te beginnen wegens overslapen + buikkrampen...

goed bezig wouter...
            Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

Al die toekomstige biologen hier..

Ik heb morgen m'n voorlaatste: corporate finance

Zaterdag sluiten we af met Engels..

Opleiding: handelswetenschappen te Gent

grtz
              Mijn werkjes

Comment

Nog nen bioloog! (Leuven 3e bach)

Alé, nen halve want ik volg de afstudeerrichting biochemie en volgend jaar ga ik Master in de Biochemie beginnen.

Zaadplanten: systematiek => vlotjes
                Religie: Geen idee, maar wel goed denk ik

Morgen => Spectroscopie van biomoleculen. Extreem fascinerend vak, maar de moeilijkheidsgraad ligt wel wat hoger dan wat we gewoon zijn.

Maandag: Natuurbehoud en beheer. Waarschijnlijk het allermakkelijkste vak dat ik ooit kreeg. (Schoonschrift in het lager buiten beschouwing gelaten) Wel interessant. Ne keer een vakske da ge gewoon kunt "lezen"

Als afsluiter op 31/6

Dynamische biochemie: Interessant, allesomvattend maar ook wel heel veel. Kheb er 4! dagen voor, maar het zal toch pijnlijk worden.

En den eerste juli fiets ik naar familie in W-vl en terug als complete ontlading
                Last edited by Scientist; 20 juni 2007, 12:58. Reden: Hup biologen HUP :)

Comment

Spectroscopie van biomoleculen

Gast serieus, dat is toch wel een keuzevak zeker?

Ik krijg er al de kriebels van als ik er aan denk
                  Biochemie & organische chemie zijn zonder enige twijfel de enige vakken die ik vanuit de grond van mijn hart haat.

Waar is de goede oude veldbiologie naar toe, compleet achterhaald, maar de romantiek en de charme straalt er gewoon met bakken tegelijk vanaf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WouterVS Bekijk bericht
                    Spectroscopie van biomoleculen

Gast serieus, dat is toch wel een keuzevak zeker?

Ik krijg er al de kriebels van als ik er aan denk
                    Biochemie & organische chemie zijn zonder enige twijfel de enige vakken die ik vanuit de grond van mijn hart haat.

Waar is de goede oude veldbiologie naar toe, compleet achterhaald, maar de romantiek en de charme straalt er gewoon met bakken tegelijk vanaf
                    Wij zouden zeer complementair zijn Gij doet mijn ecologische examens en ik doe uw biochemische

Spectro is een verplicht vak van mijn afstudeerrichting biochemie Maar moest het niet verplicht zijn zou ik het nog gekozen hebben. Zou graag in de farmaceutische industrie terechtkomen, waar dat toch wel zéér nuttig is

Comment

@scientist: religie van Boeve??? bah, had ik in 1ste sem, en ben gebuisd (8)
                      en van wie heb je natuurbehoud en beheer??? (van vanassche???) ik heb der vrijdag examen van
                      en sedert wanneer zijn er 31 dagen in juni????

@woutervs: veldbiologie is idd tof (behalve ast slecht weer is)
                      Last edited by elien_2007; 20 juni 2007, 13:52.

Comment

Veldbiologie is altijd tof

Bon, vannamiddag pauze, subiets bijeneters gaan twitchen en daarna kwartelkoning gaan zoeken. Hoera!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scientist Bekijk bericht
                          Nog nen bioloog! (Leuven 3e bach)

Alé, nen halve want ik volg de afstudeerrichting biochemie en volgend jaar ga ik Master in de Biochemie beginnen.

Zaadplanten: systematiek => vlotjes
                          Religie: Geen idee, maar wel goed denk ik

Morgen => Spectroscopie van biomoleculen. Extreem fascinerend vak, maar de moeilijkheidsgraad ligt wel wat hoger dan wat we gewoon zijn.

Maandag: Natuurbehoud en beheer. Waarschijnlijk het allermakkelijkste vak dat ik ooit kreeg. (Schoonschrift in het lager buiten beschouwing gelaten) Wel interessant. Ne keer een vakske da ge gewoon kunt "lezen"

Als afsluiter op 31/6

Dynamische biochemie: Interessant, allesomvattend maar ook wel heel veel. Kheb er 4! dagen voor, maar het zal toch pijnlijk worden.

En den eerste juli fiets ik naar familie in W-vl en terug als complete ontlading
                          en de zotten zijn de wereld nog niet uit

biochemie jakkie

@elien :ik in het 2de jaar nu
                          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

amai allemaal bach-ers
                            biochemie=jakkie, evenals de meeste andere scheikunde, fysica, wiskunde toestanden

wa ik wel merk is da jullie toch wel meer puur "biologische" vakken hebben dan ik in mijn eerste jaren hoor (ma mss hebben jullie die gehad in januari???)
                            in mijn tijd (amai da klinkt oud)was het toen puur scheikunde, fysica, wiskunde, organische chemie, geologie, filosofie... en af en toe een klein beetje dierkunde en plantkunde...
                            gelukkig betert da met de jaren

Comment

nog examens tot maandag pffff
                              morgen fysica
                              kben es gan blokkn
                              Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elien_2007 Bekijk bericht
                                @scientist: religie van Boeve??? bah, had ik in 1ste sem, en ben gebuisd (8)
                                en van wie heb je natuurbehoud en beheer??? (van vanassche???) ik heb der vrijdag examen van
                                en sedert wanneer zijn er 31 dagen in juni????

@woutervs: veldbiologie is idd tof (behalve ast slecht weer is)
                                Idd Boeve.

Naart schijnt is veel volk van 2e lic gebuisd en geeft hij gemiddeld maar een 10... Dat doet mij twijfelen aan het geslaagd zijn van mijn examen.

Boeve zit volgens mij met zo'n minderwaardigheidscomplex dat hij graag wat wetenschappers buist. (Normaal geloof ik niet dat proffen buizen omdat ze dat willen, maar ik denk dat dit een uitzondering is)

Hij moet altijd de nadruk leggen op hoe schitterend de theologie wel niet is en op welke prachtige wijze deze gebruik maakt van de hulpwetenschappen

Door te buizen wil hij gewoon laten voelen dat er buiten de exacte wetenschappen nog wetenschappen bestaan die blijkbaar VEEL moeilijker zijn

Zijn boek vond ik wel nog meevallen, al vind ik het wel niet gepast dat iemand zijn doctoraatsthesis herschrijft tot proza en als "leesboek" verkoopt. Boek gaat over christendom is te koop in standaard boekhandel en zijn verkoopscijfers geeft hij een zetje door het als verplichte literatuur te geven aan pakweg 1000 studenten per jaar. Ik geef mijn boek gratis weg (hopelijk voor 2e zit ) om de verkoop van zijn boek tegen te werken

Natuurbehoud van Vanassche, Honnay, De Meester en nog een paar. Ik vermoed wel dat dat een ander vak is, want ik heb daar toch geen 2e liccers gezien in die les?

Ge moogt mij altijd uw vragen PM'en

Comment

Working...
                                X