Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op Safari met Apple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op Safari met Apple

Als fervente Apple gebruiker, ben ik niet overtuigd van Safari. Persoonlijk vind ik Firefox stukken beter. Maar over smaak en goesting .....

Een collega van me testte de PC versie, en gooide dat vlug weer weg. Niet goed genoeg. Zonde dat Apple daar zijn tijd wil insteken.
    www.i-mac.be
    http://www.cerclebrugge.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Op ons aller BD krijg ik totaal geen menu (de rij onder de foto's op het startscherm). Het zijn blokjes zonder tekst.

Lijkt me een font probleem..... 't is nen beta he

Maar persoonlijk blijf ik toch ook bij firefox, met foxmarks, werk ik zowel op mac, linux als windows met dezelfde browser, met dezelfde bookmarks als dezelfde rss feeds..... ze gaan van ver moeten komen, om dit nog gemakkelijker te maken
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Lijkt me een font probleem..... 't is nen beta he

Maar persoonlijk blijf ik toch ook bij firefox, met foxmarks, werk ik zowel op mac, linux als windows met dezelfde browser, met dezelfde bookmarks als dezelfde rss feeds..... ze gaan van ver moeten komen, om dit nog gemakkelijker te maken
        Lijkt me geen font-probleem, maar een CSS-probleem. Ik merk op WinXP SP2 NL dat alle dingen die in de CSS een font-weihgt:bold; meekregen gewoon niet worden weergegeven in Safari 3b... Op de MacBook draait die iets beter.
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Op ons aller BD krijg ik totaal geen menu (de rij onder de foto's op het startscherm). Het zijn blokjes zonder tekst.
          Niet alleen op BD. Ik heb nog geen enkel vBulletin fora met Safari onder Windows enigzins kunnen raadplegen.

Ik vermoed dat Yoda met Safari onder OS-X werkt? Klopt dat?

peter

Comment

Allemaal goed en wel, maar dan is deze Beta toch wel een afknapper voor het imago van Apple voor wie zich nog niet bekeerd heeft.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik las net dat er reeds 19 security bugs gevonden waren... En het ding is nog maar net uit...
              Nikon D90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk bericht
                Ik las net dat er reeds 19 security bugs gevonden waren... En het ding is nog maar net uit...
                Nogmaals, ik begrijp niet dat Apple deze browser nu al heeft vrijgegeven.

Soms hoor ik verwijten aan het het adres van Windows en co,
                daar Bill G. zijn software laat testen door de gebruikers...
                Is het synoniem dan "beta" geworden bij Apple?

Gebruikers zijn ook gewoonte-mensen: blijven meestal hun browser gebruiken.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Naar het schijnt kan hij helemaal niet om met andere talen. Dus als je een versie van Windoze hebt in het nederlands of zo dan kan je het vergeten. Ook met Vista zijn er meer problemen. Vet kan ook niet. En dan zwijgen we over de security issues...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk bericht
                    Moet je wel nuanceren he.
                    het is de eerste public beta, verre van finale versie en gisteren vroeg Steve jobs nog om het massaal te testen en je bevindingen over te maken aan de ontwikkelaars.

Gaat serieuze concurrent worden...de toekomst zal het uitwijzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Moet je wel nuanceren he.
                      het is de eerste public beta, verre van finale versie en gisteren vroeg Steve jobs nog om het massaal te testen en je bevindingen over te maken aan de ontwikkelaars.

Gaat serieuze concurrent worden...de toekomst zal het uitwijzen
                      Blind optimisme noemt zoiets !

Dit zal dan eens bewijzen dat allen hackable is op het pc platform door de massale marktpenetratie.
                      De toekomst zal het uitwijzen
                      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                        Ik vermoed dat Yoda met Safari onder OS-X werkt? Klopt dat?
                        Ja, onder OS-X

Jammer dat Apple niet even gewacht heeft met Safari 3 (Mac/Win) uit te brengen, dit levert veel negatieve reclame op ...
                        "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

btw, voor de diehard probeerders..... er is al een update van safari for windows....

Maar als je echt safari wil draaien, koopt u gewoon een i-mac ipv van die pc, je gaat er veel meer plezier aan beleven
                          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                            Blind optimisme noemt zoiets !

Dit zal dan eens bewijzen dat allen hackable is op het pc platform door de massale marktpenetratie.
                            De toekomst zal het uitwijzen
                            Probeer eens:
                            www deepnet.com

Snelle browser en moeilijk te hacken.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Working...
                            X