Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op Mac vind ik de Beta3 alvast een vooruitgang. Laadt merkbaar sneller, nieuwe find-functie, herschaalbare tekstvelden, verplaatsbare tabs, ...
Maar op PC toont hij geen vette of italic tekst. Op veel andere fora blijkt dat de PC beta absoluut niet klaar is. Meer een alpha eigenlijk. Geen goeie reclame om windows gebruikers te overtuigen, lijkt me. Ze hadden het beter nog een tijdje in beperkte kring getest of er anderszins niet zo 'n aankondiging op de WWDC moeten van maken.
Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Op Mac vind ik de Beta3 alvast een vooruitgang. Laadt merkbaar sneller, nieuwe find-functie, herschaalbare tekstvelden, verplaatsbare tabs, ...
Maar op PC toont hij geen vette of italic tekst. Op veel andere fora blijkt dat de PC beta absoluut niet klaar is. Meer een alpha eigenlijk. Geen goeie reclame om windows gebruikers te overtuigen, lijkt me. Ze hadden het beter nog een tijdje in beperkte kring getest of er anderszins niet zo 'n aankondiging op de WWDC moeten van maken.
Netjes gezegd wat ik heb verzwegen
Eerlijk, ik ben dat niet gewoon van Apple en co.
Ik mis ook het automatisch selecteren van de url-tekst als je er even
in klikt met de cursor.
En intussen heb ik het configuratiescherm opgezocht en software,
dan weet je voldoende denk ik
Ja, op de Apple werkt Safari merkbaar sneller en tot nu toe foutloos. Maar ik begrijp niet dat ze nog altijd geen functie hebben ingebouwd om je bookmarks alfabetisch te rangschikken.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Zolang hem niet rood of blauw wordt, niet panikeren
Geen nood.
Ik heb een "zwarte " case, al jaren
Maar zo'n case zegt niet veel, het moet over inhoud gaan....
Clouseau zou zingen:" 't Zit van binnen".
En als het over inhoud gaat dan spreken we voornamelijk over
de programma's en een goed(e) bestuur(ing)....
Met deze nieuwe Safari ben ik ook helemaal niet zeker van een
nieuwe tripartit die ik wel een kans zou willen geven.
Dus naast IE7 en FireFox, bovenop met Safari in zee gaan.
Is in deze "case" twee teweinig of drie teveel?
Ik heb het een paar minuten uitgetest, zelfs geen uninstall door Apple voorzien, dus via software dan maar.
Ja die mannen van apple moeten dat nog gewoon worden, dat het leven op windows moeilijker is, zoals een uninstall voor software voorzien, op mac is dat gewoon de folder in de prullenbak gooien, en 't is weg
Ja die mannen van apple moeten dat nog gewoon worden, dat het leven op windows moeilijker is, zoals een uninstall voor software voorzien, op mac is dat gewoon de folder in de prullenbak gooien, en 't is weg
OK, maar ik vraag me af of ze die Beta wel testen op een Windows machine, de helft van een site krijg je niet te zien.....
OK, maar ik vraag me af of ze die Beta wel testen op een Windows machine, de helft van een site krijg je niet te zien.....
ik kan er me niet over uit spreken, 'k heb hem op windows nog niet getest, wel op mac os x en daar werkt hij perfect op, 'k kan toch alle sites zien die ik met ff kan zien.
Op ons aller BD krijg ik totaal geen menu (de rij onder de foto's op het startscherm). Het zijn blokjes zonder tekst.
Hier geen probleem, ik surf er nu mee (en niet alleen naar BD, alle mogelijke sites). Wellicht nog teveel bugs om aan het brede publiek te tonen.
Performantie is in ieder prima (hier toch)
Comment