Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantastische Joke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fantastische Joke

Ik vermoed dat iemand denkt een EOS5D te kopen voor een prikje, maar de EOS 5QD is een gewone oude film-SLR, je kan er wel in digitaal formaat de datum op het filmpje zetten

Die camera + lens zijn geen 200 EUR waard, en hier is dus over de 1000 EUR geboden

Pas trouwens allemaal op, binnenkort gaat dit ook beginnen met oude compact flash cards (kaarten van 8 of 16 MB die verkeerdelijk worden beschouwd als 8 en 16 GB of bewust foutief worden aangeboden door oplichters...)
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: Fantastische Joke

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
    http://cgi.ebay.co.uk/CANON-EOS-5-EO...QQcmdZViewItem

Ik vermoed dat iemand denkt een EOS5D te kopen voor een prikje, maar de EOS 5QD is een gewone oude film-SLR, je kan er wel in digitaal formaat de datum op het filmpje zetten

Die camera + lens zijn geen 200 EUR waard, en hier is dus over de 1000 EUR geboden

Pas trouwens allemaal op, binnenkort gaat dit ook beginnen met oude compact flash cards (kaarten van 8 of 16 MB die verkeerdelijk worden beschouwd als 8 en 16 GB of bewust foutief worden aangeboden door oplichters...)
    HIGH SPEED BUILT IN MOTOR DRIVE WITH SILENT DRIVE MECHANISM PROVIDES QUIET FILM WINDING AND REWINDING
    ja zeg, als je zelfs de specs niet leest voordat je't koopt.

doet me denken aan de xboxDOOS die verkocht werd voor 500 tal euros
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Je moet nog niet aan de beschrijving toe zijn en er zou al een belletje moeten rinkelen als je de foto bekijkt die is bijgevoegd, de datum namelijk: 2005/01/03, toen was er nog geen sprake van een 5D...

mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

listed in: Photography > Film Cameras > 35mm SLR

Dus je kan zeker niet zeggen dat de verkoper misleidende info geeft...

Comment

deze advertentie is correct hoor ...
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Neen, ik heb ook niet gezegd dat het fraude was, de koper is eerder een idioot
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

en bij ebay zijt ge dan volgens mij toch wettelijk verplicht om u geboden bedrag te geven of niet?
              5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                en bij ebay zijt ge dan volgens mij toch wettelijk verplicht om u geboden bedrag te geven of niet?
                Bwa das vrij relatief hoor, het enige wat dit kan opleveren is slechte feedback.
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Working...
                X