Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidmaatschap BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lidmaatschap BD

    Hallo (moderators),
    Ik vermoed dat het antwoord op m'n vraag hier wel ergens te vinden is maar vind het niet direct.

    Wat is het verschil tussen betalende BD leden en niet betalende leden ? (Het lijkt wel een vraag voor één van die flauwe grapjes )

    Ik slijt de laatste dagen nogal wat uurtjes op BD, dus vandaar m'n vraag

  • #2
    Re: Lidmaatschap BD

    Eigenlijk is er geen verschil voor het gebruik van het forum.

    Je hebt eigenlijk twee soorten leden:
    De forumleden (is iedereen ook jij).

    De VZW leden.

    iemand die lid word van de VZW Belgiumdigital betaald hiervoor zijn lidgeld en word beloont met:
    - een mooi groen bolletje voor zijn naam.
    - gratis BA verzekering bij het deelnemen aan of organiseren van een SD.
    - de mogelijkheid tot uitlenen van de BD studioflitsset.
    - tweemaal per jaar een uitnodiging om deel te nemen aan de algemene ledenvergadering (incl SD en een lekkere maaltijd).
    - kortingen op onder andere domeinregistratie bij SiteHosting, fotoprints bij Pixum en kortingen op de aankoop van het softwarepakket idImager.
    - de wetenschap en een goed gevoel dat ze financieel hebben bijgedragen tot de instandhouding van dit fantastisch forum.

    o ja, en nog een mooie lidkaart met een bijpassende nekkoort en een veiligheidsvestje met het bekende BD logo.

    Groetjes
    zunoel
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Lidmaatschap BD

      Wat mooi is is subjectief.
      Je moet dat spul erwel bij nemen indien je toegang wil hebben tot VZW-forum. Iets van informatika-problemen. Toch voor diegen die dit wil geloven.
      Ik ben betalend lid en wil geen maar betaal daarvoor wel de toegang van VZW-forum, maar ja, dat weet je op voorhand. Wat je niet vraagt en helemaal niet nodig hebt krijg je kado maar zonder dat kado geen ...
      Het betalen laat wel toe dat andere (niet-betalende) hier ook op kunnen.
      Koken kost geld, ook een Server, Site, ... dus, daarvoor dient ook die 30 EUro.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment

      Working...
      X