Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

abonnement van telenet naar omhoog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • abonnement van telenet naar omhoog

    Ik zie hier nu op mijn facturen dat ik 42,91 euro betaal (express net) (al sinds vorige maand blijkbaar ). Vroeger was dat toch 41,95 euro.


    Heb ik ergens een brief gemist, waar ze de reden van hun verhoging uitlegden ?
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: abonnement van telenet naar omhoog

    Ze hebben eens aangekondigd dat de prijzen zouden omhoog gaan voor wie geen pack heeft ... een officiëel bericht heb ik hierover nooit gezien.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: abonnement van telenet naar omhoog

      Is wel oa op tweakers gekomen en ook bij de "tug" (telenet user group?). Er was even discussie over ook, maar dan is die ook weer gaan liggen.
      Ik meen me te herinneren dat er iemand zei dat het in het contract staat dat telenet z'n prijzen eenzijdig mag aanpassen volgens diensten? (of zoiets?)
      Heel precies weet ik het niet meer, maar moet ergens in februari aangekondigd geweest zijn of zo.
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

      Comment


      • #4
        Re: abonnement van telenet naar omhoog

        Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
        Is wel oa op tweakers gekomen en ook bij de "tug" (telenet user group?). Er was even discussie over ook, maar dan is die ook weer gaan liggen.
        Ik meen me te herinneren dat er iemand zei dat het in het contract staat dat telenet z'n prijzen eenzijdig mag aanpassen volgens diensten? (of zoiets?)
        Heel precies weet ik het niet meer, maar moet ergens in februari aangekondigd geweest zijn of zo.
        Allemaal goed en wel.
        Ik was content met hun "diensten" zoals die tot nu waren.
        Al die bijkomende nest interesseert me niet.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: abonnement van telenet naar omhoog

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Allemaal goed en wel.
          Ik was content met hun "diensten" zoals die tot nu waren.
          Al die bijkomende nest interesseert me niet.


          Theo, ge leest mijn gedachten 'k wil geen extra diensten, 'k wil goedkoper internet. Vrije markt en alles goedkoper, 't zijn schoon woorden maar daar blijft het blijkbaar allemaal bij
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Re: abonnement van telenet naar omhoog

            Ze mogen dat van mijn part ook eens bespreken in de Europese raad en de prijzen óók op gelijke lijn zetten (en het liefst halveren zoals GSM verkeer )
            EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
            debruri.be

            Comment


            • #7
              Re: abonnement van telenet naar omhoog

              Ze geven zo goed als gratis telefonie om klanten af te snoepen van andere providers en dan laten ze de internetklanten het bijbetalen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: abonnement van telenet naar omhoog

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Allemaal goed en wel.
                Ik was content met hun "diensten" zoals die tot nu waren.
                Al die bijkomende nest interesseert me niet.
                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Theo, ge leest mijn gedachten 'k wil geen extra diensten, 'k wil goedkoper internet. Vrije markt en alles goedkoper, 't zijn schoon woorden maar daar blijft het blijkbaar allemaal bij
                Dit heet nu "de prijs/het produkt aanpassen aan de markt".
                Nou, als ze 'n produkt zouden aanbieden als hun direkte concurrenten, dan zouden ze waarschijnlijk wel goedkoper zijn, maar ook extra problemen. (geen ervaring met andere produkten, enkel "hear say" )

                Liever zoals nu, 'n beetje meer betalen en probleemvrij surfen dan iets anders. (al 7 jaar tevreden gebruiker.......allee, behalve kort na die eerste prijsverhoging van €37 naar €42.....dees is nu nog te doen)
                Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                MySite - All your base are belong to us - What you say

                Comment


                • #9
                  Re: abonnement van telenet naar omhoog

                  Belgacom ADSL is dit jaar ook al opgeslagen. 40.95 denk ik.
                  We zijn de duurste surfers van Europa. Weeral een record.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #10
                    Re: abonnement van telenet naar omhoog

                    Zolang de Belg hondstrouw blijft heeft geen enkele marktleider er baat bij om goedkoop te worden. Ze zouden wel heel stom zijn.

                    Voorbeelden ?

                    Proximus is al altijd de duurste geweest, toch blijft de overgote meerderheid daar hangen. Met Simyo wat ik nu heb scheelt dat nogal een pak hoor.

                    De grootbanken rekenen massaal bijdragen aan voor alles en nog wat. Sinds ik begin jaren 90 een zichtrekening heb bij Argenta heeft me dat al ettelijke honderden euro's opgebracht. (1,6 % positieve interest, 2 x Bancontact 0€, 2 x VISA 0€). Op een internet rekening zelfs 3,15% interest, alle drie maanden uitbetaald.

                    Mediamarkt verovert stormenderhand de markt, vooral omdat ze eeuwig blijven roepen dat ze de goedkoopste zijn, zolang totdat de "massa" het begint te geloven. Meestal zijn ze echter vrij duur.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: abonnement van telenet naar omhoog

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Zolang de Belg hondstrouw blijft heeft geen enkele marktleider er baat bij om goedkoop te worden.
                      En waar wil je dan naartoe?
                      ADSL gaf bij mij steeds disconnecties en dus miserie en uitgesloten ... Telenet werkt (tot nu toe) naar behoren. Waar kan ik via de kabel dan nog terecht?

                      Sinds ik begin jaren 90 een zichtrekening heb bij Argenta heeft me dat al ettelijke honderden euro's opgebracht.
                      Dit is slechts een enkele ervaring ...
                      Ze zijn goedkoop, dat klopt maar niet op alles.
                      We hadden onze hypothecaire lening bij hen tot de intresten spectaculair gedaald waren. Dan een aanpassing gevraagd en noppes zonder dossierkosten te betalen en terug naar de notaris te gaan. Dan maar naar een andere bank en die terugbetaald ... Argenta was dan de enige bank waar men bij vervroegde terugbetaling 6 maand intrest moet betalen i.p.v. 3 en op een paar miljoen (BEF) scheelt dat al snel heel veel.
                      Een paar collega's hier hadden hun "gratis" rekeningen bij Argenta tot ze plots een brief ontvangen hebben met een cheque erbij ... was iets van "Geachte klant, daar uw rekening commerciëel niet interessant genoeg is wensen wij de rekeningen te sluiten en u in bijlage het resterend bedrag van uw rekeningen te laten gekomen ....". Zo doen ze dat dus.
                      Zoals met alles, iets wat voor de ene goed is is dan voor de andere slecht.

                      Mediamarkt verovert stormenderhand de markt, vooral omdat ze eeuwig blijven roepen dat ze de goedkoopste zijn, zolang totdat de "massa" het begint te geloven. Meestal zijn ze echter vrij duur.
                      Maar toch verkopen ze veel.
                      Er zijn er hier ook die trouw zweren aan MM. Toestel stuk, na meer dan een jaar teruggaan ermee en uw geld terug krijgen. Ja, dat lokt ook klanten.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: abonnement van telenet naar omhoog

                        Ik verhuis binnenkort en ga dan eens orde op zaken stellen.

                        Momenteel betaal ik voor Turbonet (Telenet) € 61,32 (maandelijks)
                        Integan kabeltelevisie : € 149,85 (jaarlijks)
                        Telenet Telefonie : € 15 EUR

                        Jaarlijks kost me dit dus 1066 EUR

                        Nu schakel ik over naar hetvolgende :

                        Dommel Netconnect ADSl (50 GB ipv 35 bij Telenet) : € 32,95 (maandelijks)
                        Belgacom Discovery Line : € 6,85 (maandelijks)
                        TV Vlaanderen Digitaal : € 8,95 (maandelijks)

                        Jaarlijks kost me dit : 585 EUR

                        Natuurlijk moet ik me dan nog wel een schotel en decoder aankopen evenals een nieuwe modem maar dat is een eenmalige kost en op termijn zal me dit dus een flink pak besparen.
                        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                        Bezoek mijn foto's online

                        Comment


                        • #13
                          Re: abonnement van telenet naar omhoog

                          Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                          I
                          TV Vlaanderen Digitaal : € 8,95 (maandelijks)

                          Mij pa is er echt tevreden van Maar op sommige momenten, zie ik toch een zwart scherm met een rood puntje. Ik weet niet, schotel is een leuke optie, toch voor de extra gratis kanalen die je erbij krijgt, maar 'k zou het als optie houden, niet als volwaardige vervanger voor de kabel. Ik heb de indruk dat je hier nog teveel van weersomstandigheden afhankelijk bent. (is wel maar de standaard schotel die ze bij tv vlaanderen bij leveren, geen 80 cm, 'k weet niet of dat een verschil maakt ?)
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #14
                            Re: abonnement van telenet naar omhoog

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Mij pa is er echt tevreden van Maar op sommige momenten, zie ik toch een zwart scherm met een rood puntje. Ik weet niet, schotel is een leuke optie, toch voor de extra gratis kanalen die je erbij krijgt, maar 'k zou het als optie houden, niet als volwaardige vervanger voor de kabel. Ik heb de indruk dat je hier nog teveel van weersomstandigheden afhankelijk bent. (is wel maar de standaard schotel die ze bij tv vlaanderen bij leveren, geen 80 cm, 'k weet niet of dat een verschil maakt ?)
                            De schotel bundelt de signalen komende van de satelliet en versterkt het signaal. Een grotere schotel is dan beter geschikt voor het ontvangen van zwakkere signalen en zal je dan bij wat slechter weer ook een beter ontvangst geven.
                            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                            Bezoek mijn foto's online

                            Comment


                            • #15
                              Re: abonnement van telenet naar omhoog

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              ... niet als volwaardige vervanger voor de kabel. Ik heb de indruk dat je hier nog teveel van weersomstandigheden afhankelijk bent. (is wel maar de standaard schotel die ze bij tv vlaanderen bij leveren, geen 80 cm, 'k weet niet of dat een verschil maakt ?)
                              Hoe hoger naar het noorden hoe groter de schotel moet zijn.
                              In BE is een 54/60cm standaard meeleveren en voldoende indien hij perfect afgeregeld staat en de weeromstandigenheden vrij normaal zijn. Een stevige bui en je hebt prijs, alsook een pak sneeuw die de schotel voor een stuk kan bedekken, of een laagje ijs. En dan zijn er nog atmosferische storingen. Ga voor een 80 of 100 cm schotel en al die problemen zijn van de baan.
                              Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

                              Comment

                              Working...
                              X