Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

abonnement van telenet naar omhoog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: abonnement van telenet naar omhoog

    Oorspronkelijk geplaatst door marcov Bekijk bericht
    Hoe hoger naar het noorden hoe groter de schotel moet zijn.
    In BE is een 54/60cm standaard meeleveren en voldoende indien hij perfect afgeregeld staat en de weeromstandigenheden vrij normaal zijn. Een stevige bui en je hebt prijs, alsook een pak sneeuw die de schotel voor een stuk kan bedekken, of een laagje ijs. En dan zijn er nog atmosferische storingen. Ga voor een 80 of 100 cm schotel en al die problemen zijn van de baan.
    't is maar dat je vanaf 80cm een bouwvergunning moet aanvragen voor je schotel,
    ik weet het , waarschijnlijk geen kat die er zich wat vanaantrekt, maar het is wel degelijk wet

    Christiaan
    Fuji Digitaal fototoestel

    Comment


    • #17
      Re: abonnement van telenet naar omhoog

      Ik denk dat het de gemeente zelf is die het max aantal cm voor een schotel bepaald. Ik heb er 1 van 100cm op m'n dak staan, niemand ziet zelfs die schotel staan (misschien een stukje).
      Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

      Comment


      • #18
        Re: abonnement van telenet naar omhoog

        Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
        Nu schakel ik over naar hetvolgende :

        Dommel Netconnect ADSl (50 GB ipv 35 bij Telenet) : € 32,95 (maandelijks)
        Ze zijn wat goedkoper maar mocht de service dan even goed zijn dan was er echt een reden om ze aan te prijzen.
        Veel succes ... hopelijk heb je NOOIT support nodig.

        Ticket aangemaakt 14-05-07 en na 11 minuten door hun in closed gezet "zonder" respons.
        Door mij terug geopend en de nodige uitleg bijgevoegd ... heden 28-05-07 nog steeds geen antwoord of gevolg.
        Huidige status :

        En zo is het spijtig genoeg altijd iets ...
        Last edited by VerSeg; 28 mei 2007, 01:18.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: abonnement van telenet naar omhoog

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ze zijn wat goedkoper maar mocht de service dan even goed zijn dan was er echt een reden om ze aan te prijzen.
          Veel succes ... hopelijk heb je NOOIT support nodig.

          Ticket aangemaakt 14-05-07 en na 11 minuten door hun in closed gezet "zonder" respons.
          Door mij terug geopend en de nodige uitleg bijgevoegd ... heden 28-05-07 nog steeds geen antwoord of gevolg.
          En zo is het spijtig genoeg altijd iets ...
          En krijg je bij Telenet snel support per mail..?! Als je na een week al geholpen bent is dit supersnel.
          Ik blijf bij Telenet omdat ze qua snelheid boven de rest uitsteken, maar als er morgen iemand met dezelfde (stabiele) snelheid op de markt komt ben ik daar weg.
          Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

          Comment


          • #20
            Re: abonnement van telenet naar omhoog

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ze zijn wat goedkoper maar mocht de service dan even goed zijn dan was er echt een reden om ze aan te prijzen.
            Veel succes ... hopelijk heb je NOOIT support nodig.

            Ticket aangemaakt 14-05-07 en na 11 minuten door hun in closed gezet "zonder" respons.
            Door mij terug geopend en de nodige uitleg bijgevoegd ... heden 28-05-07 nog steeds geen antwoord of gevolg.
            Huidige status :

            En zo is het spijtig genoeg altijd iets ...
            Gaat dat toevallig over de mailserver ? Ik heb wel gehoord dat Dommel daar meer last mee zou hebben dan telenet. Voor mij persoonlijk maakt dit niet zo veel uit omdat ik een extern adres gebruik maar toch zou het niet mogen natuurlijk.
            Helaas is de support van telenet ook niet echt om blij mee te zijn. Twee weken duurde het voor ze onze modem kwamen vervangen. Op een aantal mails naar hun helpdesk heb ik nooit antwoord gekregen en verder dwingen ze je om naar hun duur telefoonnummer te bellen.
            Ik hoop inderdaad dat ik geen support nodig ga hebben, van welke provider dan ook want dat is blijkbaar besparingspost nummer 1.
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

            Bezoek mijn foto's online

            Comment


            • #21
              Re: abonnement van telenet naar omhoog

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Een paar collega's hier hadden hun "gratis" rekeningen bij Argenta tot ze plots een brief ontvangen hebben met een cheque erbij ... was iets van "Geachte klant, daar uw rekening commerciëel niet interessant genoeg is wensen wij de rekeningen te sluiten en u in bijlage het resterend bedrag van uw rekeningen te laten gekomen ....". Zo doen ze dat dus.
              En dat waren geen "slapende rekeningen" ?

              Ik ben kapitaal gezien maar een kleine garnaal hoor, maar ik krijg nu toch al een dikke vijftien jaar elke drie maand netjes mijn interest uitbetaald van een "stomme" zichtrekening (die ik wel intensief gebruik).
              Mijn zoon opende verleden jaar een zichtrekening bij Fortis, ik was erbij en heb me moeten inhouden hoor.
              Er kwam daar niks anders ter sprake dan: met deze formule is uw bijdrage zoveel, met een andere formule is uw bijdrage zoveel, om ziek van te worden....
              Let op, als zij dan tenminste ook interest op een rekening zouden geven dan vind ik daar helemaal geen graten in.
              Dat van die 6 maand wederbeleggingsvergoeding is wel grof.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment

              Working...
              X