Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic nv-gs500 probleem! Help!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic nv-gs500 probleem! Help!!

Weet niet of dit forum hier juist voor is want ben nieuw hier.

Ik heb een digitale filmcamera / fototoestel gekocht van panasonic
    ( NV-GS500) Filmt heel mooi. Probleem is dat hij die software niet wil installeren, op einde van balkje valt download stil en zegt hijdat vista dat niet ondersteunt. De driver installeert hij wel. SweetMovielife enzo gaan dus jammer genoeg niet.

Kan die film enkel overzetten via moviemaker en dat loopt altijd vast ( zie ander topic van mij) Camera is niet met harde schijf maar met cassette en als ik 10 minuten heb gefilmd duurt het ook 10 minuten om over te zetten. Klopt dit , is dit met harde schijf ook zo? Kan die film ook niet copieren naar andere map, blijft in moviemaker.

Hoe kan ik die software goed installeren? Ik ben niet veel met camera nu.

Wie weet een goede en goedkope digitale filmcara met harde schijf geschikt voor Vista? Liefst canon ofzo, dat ik zeker heel goed bewerkingssoftware erbij krijg.

Ben wel een leek dus uitleg zal stap voor stap goed uitgelegd moeten zijn.
    Groetjes
    Last edited by tattooken30; 18 mei 2007, 23:09. Reden: Font, kleur en centrering ongedaan gemaakt. Topic verplaatst van camera's naar ChitChat.

Re: Panasonic nv-gs500 probleem! Help!!

Verplaatst naar een passender forum.

gr mod ballistic
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

Comment

Re: Panasonic nv-gs500 probleem! Help!!

http://216.239.59.104/search?q=cache...l&ct=clnk&cd=3

Nu zie ik de nick...

Comment

Working...
      X