Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internet verbindingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• internet verbindingen

Is er buiten telenet en adsl eigenlijk nog een andere mogelijkheid om een internetverbinding tot stand te brengen (en zijn deze betaalbaar).
    Weet er iemand een site waar de verschillende verbindingen vergeleken worden op gebied van specificaties en eventueel prijs.
    Alvas bedankt!
    Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Re: internet verbindingen

Over ict-ontwikkelingen in het (inter)nationale hoger onderwijs

is dit wat?
    http://www.fotohans.eu

Comment

Dit is ongeveer wat ik bedoel, maar ik vrees dat dit een artikel is dat ondertussen al wat gedateerd is. Dus ben ik nog op zoek naar een gelijkwaardig artikel dat vrij recent is.
      Ook ben ik op zoek naar een site waar de verschillende mogelijkheden in belgie vergelijkt (op prijsgebied dan vooral).
      Thx!
      Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Ik vrees dat je het met ADSL of met kabel zal moeten doen Bij kabel heb je dan Telenet en bij ADSL zijn er dan weer andere providers.
        Er is ook satelliet maar dat is als 2-weg veel te duur met een te lage snelheid.
        Er is ook zoiets als VDSL waar Belgacom me enkele jaren terug eens voor belde of ik interesse had maar heb vriendelijk bedankt, geen Belgacomlijnen voor mij (of er zou iets spectaculairs moeten komen.

Dus kies je voor ADSL of kabel.
        Hier heb je dan een heel goed forum die over de verschillende ISP gaat

Comment

Working...
        X