Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
een 17" van den aldi! (al hoop ik deze zomer op een nieuwe)
't Wordt ne goede zomer mutse
Er staan er nog hier in de Aldi... ik bedoel schermen.
't Lijken me wel eigenaardige: precies vierkante schermen.
(de doos kan ik daar niet open doen om eens te zien )
Eindelijk na 5 weken heb ik mijn nieuwe monitor ontvangen !De 1ste was DOA maar de winkelier wou hem niet omruilen (Forcom foei foei,mij ben je als klant kwijt)
1 dag verlof moeten nemen en dan komt men hem stipt om 17.00u uur hem ophalen maar de chauffeur vond de bel niet,dus ik naar dat depot hem gaan afgeven !
Na 5 weken krijg ik nu een nieuwe Samsung 206BW...weer een dag verlof nemen.Hij staat nu al een 30minuten aan en werkt nog .... zal maar hout vastnemen
Eindelijk na 5 weken heb ik mijn nieuwe monitor ontvangen !De 1ste was DOA maar de winkelier wou hem niet omruilen (Forcom foei foei,mij ben je als klant kwijt)
1 dag verlof moeten nemen en dan komt men hem stipt om 17.00u uur hem ophalen maar de chauffeur vond de bel niet,dus ik naar dat depot hem gaan afgeven !
Na 5 weken krijg ik nu een nieuwe Samsung 206BW...weer een dag verlof nemen.Hij staat nu al een 30minuten aan en werkt nog .... zal maar hout vastnemen
Oef oef Fabbe....eindelijk alles in orde.
Zorg maar voor goed hout: gene triplex he
En Samsung zou wat kritischer mogen zijn wat zijn dealers betreft...
Acer Ferrari F-17 ik offer graag 2 inches op voor het design (Je bent een fan of je bent het niet he ). Trouwens een 19" heeft dezelfde de resolutie...
17" - 1280x1024 - CrystalBright
Daarnaast ook nog een Dell Laptop op 1680x1050 (widescreen).
En Samsung zou wat kritischer mogen zijn wat zijn dealers betreft...
Inderdaad , mevrouw ergens in wallonie (hersteldienst Samsung)was dan nog zeer grof aan de telefoon tegen mij.Ik vond het geen goede zaak van Samsung..alhoewel een andere mij aan de telefoon had beloofd dat er een technieker ging langskomen en kijken wat er mis was en dan een omruiling doen ..helaas niet.Nu iedere service dienst
en verkopers gebaren zich van niks '' is de eerste maal dat we zo'n fout tegen komen ,aan uit ,aan uit '' als je dan kijkt op het internet hebben de LCD schermen ook dezelfde problemen !
Nu zie ik da ze voor lcd en plasma rechtstreeks in de garantieperiode aan huis komen ...zouden die veel kapot gaan dat de verzendingen ook te hoog oplopen ?
Ik heb de laatste tijd met electronische spullen wel wat tegenslag gehad.Onze plasma van PANASONIC had 2 problemen maar de servicedienst van PANA laat enorm de wensen over ..Hun technieker gaf toe dat er een productiefout is met een versie van de Viera reeks ,maar hogerhand willen ze dat niet toegeven ! Geen herstelling !Dit duurt nu al sinds november 2006.Je hebt dan 2 jaar garantie!
Inderdaad , mevrouw ergens in wallonie (hersteldienst Samsung)was dan nog zeer grof aan de telefoon tegen mij.Ik vond het geen goede zaak van Samsung..alhoewel een andere mij aan de telefoon had beloofd dat er een technieker ging langskomen en kijken wat er mis was en dan een omruiling doen ..helaas niet.Nu iedere service dienst
en verkopers gebaren zich van niks '' is de eerste maal dat we zo'n fout tegen komen ,aan uit ,aan uit '' als je dan kijkt op het internet hebben de LCD schermen ook dezelfde problemen !
Nu zie ik da ze voor lcd en plasma rechtstreeks in de garantieperiode aan huis komen ...zouden die veel kapot gaan dat de verzendingen ook te hoog oplopen ?
Ik heb de laatste tijd met electronische spullen wel wat tegenslag gehad.Onze plasma van PANASONIC had 2 problemen maar de servicedienst van PANA laat enorm de wensen over ..Hun technieker gaf toe dat er een productiefout is met een versie van de Viera reeks ,maar hogerhand willen ze dat niet toegeven ! Geen herstelling !Dit duurt nu al sinds november 2006.Je hebt dan 2 jaar garantie!
Fabbe,
Heb zo een auto gehad...en die had een probleem met de brandstoftank> lekken dus.
Heel wat later, ik had toen al een nieuwe auto, hoorde ik dat dit bij dit type auto meer voor was gekomen.
Toen ik het probleem had wist geen kat iets....
Voor fotografie en pc-zaken houd ik me bij een paar winkels Fabbe.
Daar ben ik min of meer vaste klant.
Jij kent die mensen en zij kennen jou.
Zo kunnen eventuele problemen snel opgelost geraken.
Vrijdagavond CRT 17" na meer dan 8 jaar dienst plotseling kaput, zaterdag dan maar naar de FNAC & Mediamarkt geweest en mij eens laten gaan: 22" wide screen, 1680 x 1050.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Vrijdagavond CRT 17" na meer dan 8 jaar dienst plotseling kaput, zaterdag dan maar naar de FNAC & Mediamarkt geweest en mij eens laten gaan: 22" wide screen, 1680 x 1050.
Dat is een hemelsbreed verschil, vooral breed
Welk merk en type heb je nu?
Zeg dat wel. Ik ging eigenlijk kijken voor een 19" 4:3 scherm maar toen ik diene Samsung 226BW zag staan was ik verkocht. Ben verrast door de kwaliteit (op max. resolutie dan toch), zeker voor de prijs van slechts 333€ .
Ik had niet de indruk dat het een speciale actie was maar heb hem online nog nergens goedkoper gevonden (zelfs niet op Duitse websites). Mediamarkt is dus niet altijd veel duurder...
PS: Voor wie nu een beetje watertandt, er stonden nog zeker 10 stuks...
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Gebruikte tot voor een paar dagen een HP 1940 (TFT, 19", 4/3), maar toen de achterzijde begon te smeulen, wijselijk afgezet.
Blijbaar is op de printplaat (volgens een TV-reparateur die er zich verder niet mee wil bezig houden) de "massa" doorgebrand (shoot me...). Hij raadde aan de hele printplaat te vervangen.
Aangezien de monitor nog maar 2 jaar oud is (en goed z'n werk deed) zocht ik een leverancier / reparateur voor het onderdeel. Tot nu toe zonder enig succes (ook niet meer bij HP zelf, of bij BenQ die de producent is van de plaat) ... Iemand enig idee ?
Comment