Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Deze middag gebeld naar repair dienst.De monitor hebben ze ontvangen bij Samsung repair en bleek dus inderdaad defect te zijn.Ze gaan hem vervangen maar weten nog niet wanneer de nieuwe er zal zijn.Nog enkele weken geduld meneer ,komt allemaal in orde
Een ding wil ik je nog wel meegeven: dit zijn gegevens die niet op een bijzondere doelgroep gemeten zijn. Het kan dus best zijn dat de bezoekers op jouw site een andere verdeling laten zien. Zo zie ik op mijn site relatief veel bezoekers met enorm hoge snelheden voorbijkomen (ik ben actief in een wijk waar glasvezel tot in huis beschikbaar is - 24Mb/s up en down is bij ons het minimum...) en veel van de PC's zijn kortgeleden gemoderniseerd. Dat komt tot uiting in gemiddeld hogere beeldschermresoluties dan door SiteStat werd genoemd.
Comment