Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bedrijfswagen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bedrijfswagen

Hier zullen er ongetwijfeld zelfstandigen en werknemers met een bedrijfswagen tussen zitten.
    Ik ga me binnenkort een auto kopen als zelfstandige en ja, keuzes he. Het liefst een 5-deurs of een break model. Het mag japans, duits, frans zijn. Liever geen koreaans of chinees.
    dus maw, zijn jullie tevreden met jullie auto of zou je deze uberhaupt nooit meer willen bij vernieuwing. Vermeld ook even de cilinderinhoud als je wil. Thx

Re: bedrijfswagen

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Hier zullen er ongetwijfeld zelfstandigen en werknemers met een bedrijfswagen tussen zitten.
    Ik ga me binnenkort een auto kopen als zelfstandige en ja, keuzes he. Het liefst een 5-deurs of een break model. Het mag japans, duits, frans zijn. Liever geen koreaans of chinees.
    dus maw, zijn jullie tevreden met jullie auto of zou je deze uberhaupt nooit meer willen bij vernieuwing. Vermeld ook even de cilinderinhoud als je wil. Thx
    Prijs kwaliteit zou ik zeker een vw passat 1.9 aanraden !
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Hangt af waarvoor die wagen moet dienen.
      Een 1600cc is meer dan genoeg om in de gemeente rond te bollen maar als je er elke dag 500 kg materiaal mee moet versleuren over het ganse land zal je wel iets anders kunnen gebruiken.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

wat heb je te besteden???
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het is een auto die soms veel en dan weer maanden stil zal staan, afhankelijk van de job waar ik ben (vliegen of rijden). Dat kan dan Italië, Duitsland, Frankrijk, ... zijn.
          Het bedrag te besteden is zo'n €20.000 naar de €23.000 excl BTW.
          Een GPS zou handig zijn evenals airco, metaalkleurtje en wat muziek erin.

Comment

Renault grand senic.... 'k ben nooit echt te vinden geweest voor renault, maar deze is me toch meegevallen. Combinatie van wat luxe (airco, gps, handsfree sleutel), met serieus wat ruimte, Mijn zetels eruit en 'k heb er zo'n video game uit de lunaparken uit de jaren 80 volledig ingekregen.

En ja, 'k heb dagen dat ik 400 km doe, mijn passat zat wel beter, maar 't valt gerust te doen
            To make your dreams come true, wake up

Comment

En mag en het moet niet maar kijk eens bij Skoda.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ben wel geen zelfstandige, maar bij ons was op de lijst van wagens waarvan ik mocht kiezen de Mercedes B de goedkoopste in die klasse.

Het was een B-180 met metaalkleur en CD en airco als basis en mocht nog voor 1500 Euro aan opties kiezen.

De volgende in de lijst waren deze: ken alle details niet meer maar die kwamen dus duurder uit volgens onze leasing maatschappij. In deze lijst zakte het extra optie budget gelijdelijk aan naar nul:
                VW Jetta (te lelijk)
                Volvo V50 (mijn 2de keus)
                BMW 1 reeks (te klein)
                Toyota Corolla Verso (te weinig optie ruimte)
                Audi A4 (geen opties meer te kiezen)

Die Toyota was duur in vergelijking waarschijnlijk omdat de doorverkoop waarde lager lag. En daar scoort Mercedes dus redelijk goed.

Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat er met de auto moet kunnen gebeuren. Wij moeten geen goederen vervoeren.
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  Het is een auto die soms veel en dan weer maanden stil zal staan, afhankelijk van de job waar ik ben (vliegen of rijden). Dat kan dan Italië, Duitsland, Frankrijk, ... zijn.
                  Het bedrag te besteden is zo'n €20.000 naar de €23.000 excl BTW.
                  Een GPS zou handig zijn evenals airco, metaalkleurtje en wat muziek erin.
                  Als ie soms maanden zal stilstaan zou ik eerder opteren voor een benzine wagen.
                  Ik denk dat je niet kan missen met een Passat Variant 1600. Ruimte zat.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ford S-Max

En als het iets minder moet ... de C-Max
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ford C-max.
                      Ik heb zelf o.a de diesel 136pk en geen enkel probleem
                      Jo(han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Of om er een break van te maken: Ford Mondeo Clipper (misschien iets boven je budget)(ben er zelf reuze tevreden over) of Ford Focus Clipper.
                        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                        BD0993BE
                        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                          Ford C-max.
                          Ik heb zelf o.a de diesel 136pk en geen enkel probleem
                          Jo(han)
                          Ik heb net een Peugeot 307 SW met dezelfde motor, maar na 7500 km maak ik me toch vaak de bedenking dat de 1.6 met 110 PK ook wel had volstaan.

Ik heb mijn Peugeot 307 SW 22500 excl BTW betaald, en dat was inclusief metaalglanslak, lederen interieur, electronische airco, MP3 radio-CD, ESP, roetfilter, cruise control ... en last but not least een fantastisch handsfree Bluetooth radio-kit.
                          De auto rijdt erg goed en is binnenin erg mooi, jammer dat hij aan de buitenkant zo lelijk is...
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Als ik het goed begrijp wordt het een aankoop en geen lease. Bij aankoop let er dan op dat je bij sommige merken ook een fleatkorting kunt krijgen ondanks dat je "maar" 1 wagen afneemt. Bij Mercedes doen ze bv hier niet aan, vele andere merken wel... Bij lease (zoals je zelf misschien al weet) is de aankooppprijs niet bepalend voor de leaseprijs. Duurdere wagens kunnen goedkoper zijn in de lease terwijl de aanschafprijs hoger uitvalt.
                            Kijk ook (zoals Theokus zegt) maar eens naar Skoda. Heb er zelf geen ervaring mee maar ervaringen in mijn omgeving (Octavia) zijn lovend.
                            Gr en sucses met je keuze. Paul
                            M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

Ford Focus Clipper 1.8 TDCI (115pk) Sport

rijdt fantastisch, goeie afwerking vanbinnen, airco, sony radio (is zeer goed), eventueel nog gps

past zeker binnen dat budget

Ik ben zelf toch zeer tevreden over de mijne

Comment

Working...
                              X