Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bd-website: "welkom op bd...": afbeelding niet zichtbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bd-website: "welkom op bd...": afbeelding niet zichtbaar

Ik weet niet waar ik website-zaken moet melden, het valt vaak voor dat de afbeelding met de melding "welkom op belgiumdigital, uw thuishaven..." niet weergegeven wordt. Ligt dat aan mij of aan iets anders?

Re: bd-website: "welkom op bd...": afbeelding niet zichtbaar

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
    Ik weet niet waar ik website-zaken moet melden, het valt vaak voor dat de afbeelding met de melding "welkom op belgiumdigital, uw thuishaven..." niet weergegeven wordt. Ligt dat aan mij of aan iets anders?
    strikt genomen moeten comments, ideeën en tips niet openlijk geplaatst worden maar via pm of mail bij een mod/andere terechtkomen

vele fora hebben een specifiek subfora ivm de hoofdsite maar dat heeft BD niet
    foto als spiegel of als venster?

Comment

dit was denk ik ook een vraag van vanslycken aan de andere BDers of zij dit fenomeen ook ondervinden; mijn antwoord hierop: neen.
      't zal dus wel aan vanslycken liggen
      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
        't zal dus wel aan vanslycken liggen
        Ik denk je te moeten tegenspreken. Maar een screenshot had misschien handiger geweest.

Ik vermoed te weten wat vanslycken bedoeld. Ik heb er nooit een lijn kunnen intrekken, maar er zijn een paar keer gelijklopende opmerkingen gekomen. Browser, windows, welke site heb je voordien bezocht, welke URL, enz...

peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
          strikt genomen moeten comments, ideeën en tips niet openlijk geplaatst worden maar via pm of mail bij een mod/andere terechtkomen

vele fora hebben een specifiek subfora ivm de hoofdsite maar dat heeft BD niet
          Even een extractie uit het sticky van Algemeen:
          In dit forum kun je terecht voor alle topics rondom (digitale) fotografie, maar die niet direct in de overige forums passen. Onderwerpen kunnen variëren van fototechnieken tot opleidingen, boeken, tijdschriften, cursussen etc, maar ook vragen of opmerkingen over BD of de forums zelf.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

eh? hoelang staat dat er al?
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Bij deze een screenshot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                eh? hoelang staat dat er al?
                Deze keer kan ik toch wel bevestigen dat het er al stond vóór je je post hierboven plaatste.

@ vanslycken: misschien gaat het hier wel om een subtiele hint dat je niet meer welkom bent...

seppuku.

Comment

Laten we zeggen dat het deels aan onze arme vanslycken ligt...

Hij gebruikt de ".be" domeinnaam ipv van ".com".
                  Waar het aan ligt, geen idee, maar als je dit doet zie ik ook de helft van de afbeeldingen niet...

Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, dacht ik dat hier al een topic ergens over stond...
                  Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

potverpillepap!
                    Zonet de .com-startpagina bezocht, figuurtje staat er inderdaad op. Dan de .be-versie terug bezocht, Lo! And Behold, ook daar staat het figuurtje.
                    Geef mij maar wasmachines om aan te sleutelen, dat computergedoe is mij allemaal veel te veel hocus pocus (en dan nog zéér vaak "pats").

Comment

ziedewel dat het aan vanslycken lag
                      erik, Nikon materiaal

Comment

Misschien was specifiek "hij" niet meer zo "welkom"?

Ja ... se wat heeft hij uitgestoken hé?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

ik zou eigenlijk moeten oppassen met dit soort opmerkingen, want op email kan je de gelaatsuitdrukking en de lichaamstaal niet zien van diegene die wat zegt en diegene aan wie het gezegd wordt.

Voor alle duidelijkheid en om misverstanden te vermijden: ik apprecieer Stefan ten zeerste en ik kijk altijd uit naar zijn bijdragen die het niveau van BD mede omhoog brengen. Eigenlijk missen we een emoticon 'tongue in the cheeck'.
                          erik, Nikon materiaal

Comment

oh maar ik neem hier ab-so-smurf geen aanstoot aan hoor, ik ga zelf ook door het leven met een grijns op het gezicht...

Comment

Working...
                            X