Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Tweedehands

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Tweedehands

Bod staat ondertussen op 25000 euro. Dat bod is waarschijnlijk even serieus als de aanbieding zelf...
    mvg
    Bert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb Bekijk bericht
      Bod staat ondertussen op 25000 euro. Dat bod is waarschijnlijk even serieus als de aanbieding zelf...

Straks koopt die kerel gewoon een camera in de winkel, komt naar België, desnoods aan de deur van de bieder van 25.000 eur zodat je zonder problemen kan betalen bij levering
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Ik heb ook net een bod geplaatst (Yves is de naam).
        Ik voel het: deze camera wordt de mijne!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
          Ik heb ook net een bod geplaatst (Yves is de naam).
          Ik voel het: deze camera wordt de mijne!
          Ik persoonlijk zou nu toch niet direct zoiets doen zenne (je weet nooit met wie je te maken hebt)
          .Of toch niet mijn adres prijsgeven

Of ben ik een sch....rd

Comment

sorry dat zal de mijne worden
            999999999€

fake adres enzo

Comment

Betalen onder rembours staat er. Je krijgt dan een doos met halve baksteen erin
              Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
                Ik persoonlijk zou nu toch niet direct zoiets doen zenne (je weet nooit met wie je te maken hebt)
                .Of toch niet mijn adres prijsgeven
                Of ben ik een sch....rd
                Als je eens kijkt bij de FAQ's zie je "5.3. Wat zijn de regels van het bieden?":
                * Een bod is niet bindend.
                * Een adverteerder is niet verplicht in te gaan op het hoogste bod.
                * Een bieder mag zijn bod te allen tijde intrekken.
                * Een adverteerder mag een bod op zijn zoekertje te allen tijde verwijderen.

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                sorry dat zal de mijne worden
                999999999€
                Hilarisch! Ik krijg in mijn mailbox volgend berichtje van 2dehands.be:
                Bij zoekertje NIKON D200 Digitale camera is door tammie een hoger bod geplaatst.
                Ga naar het zoekertje en plaats een nog hoger bod om tammie af te troeven.
                Euh..... hoe moet ik dat nog gaan doen, jou aftroeven?

Comment

Aangezien het hier niet meer specifiek over camera's gaat wordt dit topic verplaatst naar een geschikter forum . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Aan de batterijlader te zien ben je er niet veel mee op het Europese vaste land (wat een klein detail is en niet zozeer een last zal zijn), het ding is namelijk afkomstig van de Britse markt, wat mij doet vermoeden dat dit toestel gestolen is (geweest) en wetende dat Challeroi zowat het centrum is van de criminaliteit van België, dan weet je genoeg.

Mijn mening, laat dit voor wat het is, voor zo'n "jonge" camera die amper gebruikt is is deze prijs gewoon te laag...
                    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                    Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

en het erge is dat er wel weer een nietsvermoedende sukkelaar in zal trappen!!!

Comment

Hey juppekes

Als ik op die links klik krijg ik als antwoord : sorry zoekertje is verwijderd
                        Bootjes

Comment

Ding Ding Ding weer eentje

Ik moet wel zeggen de advertenties zijn wel vrij realistisch.
                          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                            Ding Ding Ding weer eentje

Ik moet wel zeggen de advertenties zijn wel vrij realistisch.
                            Zogezegd afkomstig uit Asse, toevallig woon ik hier ook, eens een berichtje gestuurd of de camera te bezichtigen valt

(ps: bij het bevestigen van het verstuurde bericht kreeg ik prompt een waarschuwing van 2dehands dat dit waarschijnlijk om een oplichter gaat... men weze gewaarschuwd )

Greetz!
                            MCD
                            www.mattiaspletinckx.com
                            Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MCD Bekijk bericht
                              Zogezegd afkomstig uit Asse, toevallig woon ik hier ook, eens een berichtje gestuurd of de camera te bezichtigen valt

(ps: bij het bevestigen van het verstuurde bericht kreeg ik prompt een waarschuwing van 2dehands dat dit waarschijnlijk om een oplichter gaat... men weze gewaarschuwd )

Greetz!
                              MCD

De camera Het zijn er 39 hé
                              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Working...
                              X