Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bod staat ondertussen op 25000 euro. Dat bod is waarschijnlijk even serieus als de aanbieding zelf...
Straks koopt die kerel gewoon een camera in de winkel, komt naar België, desnoods aan de deur van de bieder van 25.000 eur zodat je zonder problemen kan betalen bij levering
Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Ik persoonlijk zou nu toch niet direct zoiets doen zenne (je weet nooit met wie je te maken hebt)
.Of toch niet mijn adres prijsgeven
Of ben ik een sch....rd
Als je eens kijkt bij de FAQ's zie je "5.3. Wat zijn de regels van het bieden?":
* Een bod is niet bindend.
* Een adverteerder is niet verplicht in te gaan op het hoogste bod.
* Een bieder mag zijn bod te allen tijde intrekken.
* Een adverteerder mag een bod op zijn zoekertje te allen tijde verwijderen.
Hilarisch! Ik krijg in mijn mailbox volgend berichtje van 2dehands.be:
Bij zoekertje NIKON D200 Digitale camera is door tammie een hoger bod geplaatst.
Ga naar het zoekertje en plaats een nog hoger bod om tammie af te troeven.
Euh..... hoe moet ik dat nog gaan doen, jou aftroeven?
Aangezien het hier niet meer specifiek over camera's gaat wordt dit topic verplaatst naar een geschikter forum . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Aan de batterijlader te zien ben je er niet veel mee op het Europese vaste land (wat een klein detail is en niet zozeer een last zal zijn), het ding is namelijk afkomstig van de Britse markt, wat mij doet vermoeden dat dit toestel gestolen is (geweest) en wetende dat Challeroi zowat het centrum is van de criminaliteit van België, dan weet je genoeg.
Mijn mening, laat dit voor wat het is, voor zo'n "jonge" camera die amper gebruikt is is deze prijs gewoon te laag...
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Ik moet wel zeggen de advertenties zijn wel vrij realistisch.
Zogezegd afkomstig uit Asse, toevallig woon ik hier ook, eens een berichtje gestuurd of de camera te bezichtigen valt
(ps: bij het bevestigen van het verstuurde bericht kreeg ik prompt een waarschuwing van 2dehands dat dit waarschijnlijk om een oplichter gaat... men weze gewaarschuwd )
Zogezegd afkomstig uit Asse, toevallig woon ik hier ook, eens een berichtje gestuurd of de camera te bezichtigen valt
(ps: bij het bevestigen van het verstuurde bericht kreeg ik prompt een waarschuwing van 2dehands dat dit waarschijnlijk om een oplichter gaat... men weze gewaarschuwd )
Greetz!
MCD
De camera Het zijn er 39 hé
HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment