Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk, stop eens met internetdetective te spelen en zomaar eventjes een link te posten en als waarheid te presenteren. Ik heb eerstehands ervaring met de firma Lanssens en laat me perfect toe deze in te schatten en er is een gezegde in Vlaanderen: papier is gewillig. Onder het motto "wat we zelf doen doen we meestal beter" heb ik zelf mijn ramen waterdicht gekregen zonder al de BS van de firma Lanssens. Nooit zal ik me daar positief over uitlaten.
het is een door Uw gegeven link hoor.
zie #19.
grt,bouk.
Als je detective wilt spelen moet je het goed doen:
5 jaar geleden heeft hij zijn ramen er gekocht.
In tussentijd problemen ervaren met de firma.
en nu ook niet meer overtuigd door hun service.
ik vermoed door ervaring met de firma dat hij zijn mening kan bijschaven.
Maar door de link te copy pasten en te geloven wat ze over zichzelf schrijven help je niemand.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Hier ook alle ramen verleden week vervangen door Eddy Ryckbosch uit Oostakker. Prima materiaal, werk en prijs.
Maar je zal geen internet site van hem vinden, daar heeft hij geen tijd voor.
Ik ben een paar duizend euros kwijt aan een bedrijf dat zijn boeken heeft neergelegd (ga geen namen noemen)
En ben tevreden over geleverd werk van de vervanger die ik gevonden heb, correcte plaatsing en afwerking.
Moet maar bellen voor een kleinigheid (deur knelde) en ze stonden er 's anderendaags
Ze zitten er nu anderhalf jaar in en verwijt het mij nog dat ik het niet vroeger heb gedaan.
Van enkel glas naar dubbel mijn stook kost is al gehalveerd
Als je detective wilt spelen moet je het goed doen:
5 jaar geleden heeft hij zijn ramen er gekocht.
In tussentijd problemen ervaren met de firma.
en nu ook niet meer overtuigd door hun service.
ik vermoed door ervaring met de firma dat hij zijn mening kan bijschaven.
Maar door de link te copy pasten en te geloven wat ze over zichzelf schrijven help je niemand.
Inderdaad, mening bijgeschaafd, zie daarvoor post #29
Ik heb enkele maanden terug ook bij mijn verbouwing de keuze moeten maken welk materiaal voor de ramen en de buitendeuren te gebruiken.
Ik heb besloten al zeker niet voor PVC. Ik heb daar simpelweg geen vertrouwen in.
PVC en PVC zijn er twee hé Vincent, hier gekozen voor het betere merk Chuco en laten plaatsen door de firma "Schrijnwerken De Boever patriek & Zn"
uit Wingene, perfecte service, prachtige afwerking, en nog de goedkoopste ook.
De ramen zijn afgewerkt met mooie ronde glaslatten, je ziet geen scharnieren, en ze hebben de beste K waarde.
PVC en PVC zijn er twee hé Vincent, hier gekozen voor het betere merk Chuco en laten plaatsen door de firma "Schrijnwerken De Boever patriek & Zn"
De ramen zijn afgewerkt met mooie ronde glaslatten, je ziet geen scharnieren, en ze hebben de beste K waarde.
Mocht ik weten wat ik nu weet had ik alu genomen en wel Profel profielen (Baku of Profalux die deze gebruiken). Ik weet het Geert, de ene kunststof is de andere niet maar ben moeilijk te overtuigen van zoiets als het 1x in mijn kopke zit .
Als ik iets niet met de volle goesting gekozen heb zal er altijd een vraagteken blijven. Is het zoals nu met de Lanssens ramen tegengevallen is het voor mij minder erg omdat ik de beslissing genomen heb met hart en verstand.
Hier al sedert 1996 alles in PVC ramen van Kömmerling. Niet goedkoop uiteraard, maar dat geeft geen kik. Alle ramen zijn nog zo goed als nieuw. Maar als je voor PVC gaat, maar dat is voor alles, moet je niet de goedkoopste kiezen. De betere PVC's, toen waren Köomerking en Brugmann waren even goed als hout en bovendien geen onderhoud. en je moet er al met je neus bovenop staan op het te zien. Maar inderdaad, als je van sommige PVC-ramen of deuren het binnenwerk bekijkt, ja dan weet je natuurlijk genoeg. In de periode dat wij aan het bouwen waren hebben wij ooit in Frankrijk ramen van Deceuninck bekeken in het hotel waar wij toen verbleven. Maar was dat rommel zeg. Een raam dat in klikstand stond boog galant door. Brol dus, tgv een gebrek aan degelijk binnenwerk.
hier ook alle ramen vorig najaar van dubbelglas laten voorzien, en scheelt inderdaad in de stookkosten.
alles gedaan in 1 dag.
grt,bouk.
Waren 8 ramen en 1 deur (2x 3m. op 1.5m., 4x 1.5m. op 1.5m., 1x 2m op 2.2m Franse deur, 1x 0.8 op 0.8m en een deur van 0.88m op 2.10m)
Was geklaard op 2 dagen en dat met 3 personen
En mijn bankrekening was 10000 € lichter
Maar heel tevreden van geleverd werk en de nazorg, gewoon een belletje en ze komen.
Waren 8 ramen en 1 deur (2x 3m. op 1.5m., 4x 1.5m. op 1.5m., 1x 2m op 2.2m Franse deur, 1x 0.8 op 0.8m en een deur van 0.88m op 2.10m)
Was geklaard op 2 dagen en dat met 3 personen
hier 16 ramen.
moet er wel bij vermelden, dat ze de dag ervoor de stijgers hadden geplaatst.
ook met 3 mensen.
grt,bouk.
Comment