Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whop doet het

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Whop doet het

Gisteren mijn nieuw modem van Telenet gehaald bij Eurosys in Hasselt.
    Alles zonder kosten.

Speedtest, Last Result:
    Download Speed: 56409 kbps (7051.1 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 3796 kbps (474.5 KB/sec transfer rate)
    Latency: 7 ms
    vrijdag 20 september 2013 9:40:29

Ik had wel een probleempje om alles te activeren. Dat mislukte dus.
    De support van Telenet kreeg echter alles in orde.
    Een oorzaak was het niet goed opstarten van het modem.
    Last edited by theokus; 20 september 2013, 11:22. Reden: speedtest
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Whop doet het

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    ....
    Een oorzaak was het niet goed opstarten van het modem.
    en wat was daar dan de oorzaak van..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Gisteren mijn nieuw modem van Telenet gehaald bij Eurosys in Hasselt.
      Alles zonder kosten.

Soeedtest, Last Result:
      Download Speed: 56409 kbps (7051.1 KB/sec transfer rate)
      Upload Speed: 3796 kbps (474.5 KB/sec transfer rate)
      Latency: 7 ms
      vrijdag 20 september 2013 9:40:29
      Ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Ik had al lang geen test meer gedaan. Dit resultaat kreeg ik net:

Ik heb dan ook Whoppa.

Ik ben trouwens benieuwd wat die Rex & Rio nu echt gaat inhouden. Voorlopig stap ik zeker niet over, maar tegen 2014 zal ik geen keuze meer hebben daar ik het plus pakket heb en die verdwijnt dan.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Dat moet gedaan zijn he, ons allemaal jaloers maken met jullie snelheid.

Lol bij telenet krijg je 2 modems voor het geval er eentje niet gaat.
          Zelf meegemaakt kwamen andere modem plaatsen en die werkte niet ''niet erg heb er nog bij zullen die wel testen''
          was het antwoord van de installateur
          Gelukkig ging de 2 de wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht

Ik had al lang geen test meer gedaan. Dit resultaat kreeg ik net:

Ik heb dan ook Whoppa.

Ik ben trouwens benieuwd wat die Rex & Rio nu echt gaat inhouden. Voorlopig stap ik zeker niet over, maar tegen 2014 zal ik geen keuze meer hebben daar ik het plus pakket heb en die verdwijnt dan.
            Fijn he, als je zo kan werken
            Kost wel extra.

Ik heb dus nu ook een draadloze router; alles in één dus.
            Mijn smartphone is nu ook verbonden via de gegevens op de bijhorende sticker
            En mijn splitter werkt ook prima.
            Hotspot ook.

Probleem was dat ik dat activatiescherm niet te zien kreeg.
            Dat verschijnt automatisch.
            Daarin moet je een klantennummer ingeven.
            Last edited by theokus; 20 september 2013, 12:28.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Fijn he, als je zo kan werken
              Kost wel extra.
              Om heel eerlijk te zijn, ik zou persoonlijk liever een download van 50 Mb/s hebben en een upload van 30 Mb/s.

Ik moet geregeld een website updaten op het internet, en als daar dan een hele hoop foto's bijzitten, dan duurt dat ongelofelijk lang aan 5 Mb/s. (Wel, in theorie, 6x zo lang dan als ik 30 Mb/s upload zou hebben. )

Het was toch zo fijn bij de lancering van Telenet destijds. Helemaal geen limieten (wel trager dan vandaag.) maar je kon je volledige bandbreedte ook gebruiken voor je upload. Wat zalig was als je eens een website op een server moest gooien.
              Mvg,
              Rudy Mas

Comment

Om heel eerlijk te zijn, ik zou persoonlijk liever een download van 50 Mb/s hebben en een upload van 30 Mb/s.

Ik moet geregeld een website updaten op het internet, en als daar dan een hele hoop foto's bijzitten, dan duurt dat ongelofelijk lang aan 5 Mb/s. (Wel, in theorie, 6x zo lang dan als ik 30 Mb/s upload zou hebben. )

Het was toch zo fijn bij de lancering van Telenet destijds. Helemaal geen limieten (wel trager dan vandaag.) maar je kon je volledige bandbreedte ook gebruiken voor je upload. Wat zalig was als je eens een website op een server moest gooien.

Dat herinner ik me hier thuis als de dag van gisteren
                En had ik maar aandelen gekocht....
                Hun eerste kostte slechts 17 euro.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

maar tegen 2014 zal ik geen keuze meer hebben daar ik het plus pakket heb en die verdwijnt dan.
                  Plus pakket ? Van 12,95 euro per maand ? Bedoel je met Entertainment, Kids en History ? En al die zenders die in dat pakket zitten, hoe moet je die dan nog ontvangen ?
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Plus pakket ? Van 12,95 euro per maand ? Bedoel je met Entertainment, Kids en History ? En al die zenders die in dat pakket zitten, hoe moet je die dan nog ontvangen ?
                    Het fijne weet ik er ook nog niet van, maar je zal dan blijkbaar Rex of Rio moeten kiezen om die zenders blijven te ontvangen.

Van wat ik tijdens de livestream van Telenet heb begrepen, zou bijvoorbeeld BBC 3 & 4 niet in deze pakketten zitten en kunnen de kijkers 'voorlopig' verder blijven kijken naar deze zenders via hun Plus Pakket. Maar dit pakket zou verdwijnen, net zoals het Prime pakket dat werd opgenomen in het Rio pakket.

Persoonlijk hoop ik dat ze BBC 3 & 4 nog gaan opnemen in één van die nieuwe pakketten, want ik kijk geregeld series op BBC 3.

Volgende maandag zou je via TV-theek deze pakketten en hun inhoud kunnen bekijken via je digicorder (Met of zonder Yelo geïnstalleerd, dat weet ik niet.) zodat je een idee krijgt wat de nieuwe pakketten inhouden. Ik hou het voorlopig toch nog met mijn plus pakket en wacht wel af tot die verdwijnt.

Het enige goeie aan deze pakketten is dat je een keuze hebt uit 1000 films & 1000 afleveringen van series die je zonder extra kosten kunt bekijken. Afleveringen van series die ze pas in Amerika hebben uitgezonden zou een week later, of twee, ook hier zonder extra kost te bekijken zijn... met ondertiteling. Dit boeit mij nu wel, want ik kijk heel veel Amerikaanse series via het Internet op het moment.

Ik moest er even naar zoeken, maar hier heb ik die informatie gevonden van het verdwijnen van het Plus Pakket.
                    Last edited by Rudy Mas; 20 september 2013, 16:26.
                    Mvg,
                    Rudy Mas

Comment

Ik vrres alleen dat Rex en Rio iets te duur zullen zijn in vergelijking met Netflix.
                      Die gaan nog meer films en series bieden voor iets rond de 8€ per maand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Ik vrres alleen dat Rex en Rio iets te duur zullen zijn in vergelijking met Netflix.
                        .. Maar zover ik weet komt Netflix zonder ondertiteling?
                        Met vriendelijke groet,
                        Caltson
                        Sander Photography Official website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Daar zat ik dus ook al aan te denken. Ik heb mijn PC ook aangesloten aan mijn TV via HDMI, dus een film of serie bekijken via netflix zou even simpel moeten gaan dan kijken met de digicorder. Dit is ook al één van de redenen dat ik zeker nog ga wachten tot netflix er is. En dan ga ik eens kijken we ze nu juist aanbieden. Moesten ze de Amerikaanse series aanbieden kort nadat die in Amerika op de TV zijn geweest, dan kies ik zeker voor netflix.

Moet ik echter via netflix wachten tot die series eerst hier op TV zijn geweest, dan is dat ook niet interessant voor mij. België loopt met enkele series enorm achter en er zijn ook series die ik volg die hier niet eens op TV te zien zijn.

Och we zullen wel zien zeker. Voorlopig gewoon de kat uit de boom kijken en de beslissing zal ergens volgend jaar wel vallen dan.
                          Mvg,
                          Rudy Mas

Comment

Daar zat ik dus ook al aan te denken. Ik heb mijn PC ook aangesloten aan mijn TV via HDMI, dus een film of serie bekijken via netflix zou even simpel moeten gaan dan kijken met de digicorder. Dit is ook al één van de redenen dat ik zeker nog ga wachten tot netflix er is. En dan ga ik eens kijken we ze nu juist aanbieden. Moesten ze de Amerikaanse series aanbieden kort nadat die in Amerika op de TV zijn geweest, dan kies ik zeker voor netflix.

Moet ik echter via netflix wachten tot die series eerst hier op TV zijn geweest, dan is dat ook niet interessant voor mij. België loopt met enkele series enorm achter en er zijn ook series die ik volg die hier niet eens op TV te zien zijn.

Och we zullen wel zien zeker. Voorlopig gewoon de kat uit de boom kijken en de beslissing zal ergens volgend jaar wel vallen dan.

En daarin staat volgende:

Rio, is alles van Rex én massa’s internationale topfilms en de nieuwste series voor 24,95€/maand.

300 TV-premières per jaar van bioscoopfilms.
                            Alle HBO-series, al enkele dagen na de US release.

Comment

Ik heb dus nu ook een draadloze router; alles in één dus.
                              Mijn smartphone is nu ook verbonden via de gegevens op de bijhorende sticker
                              En mijn splitter werkt ook prima.
                              Hotspot ook.
                              Die draadloze router van Telenet heb ik al een jaar of twee hoor, dus ook die wifi.
                              En Whop ook al van juli, ook tevreden van Triiing.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

Comment

Working...
                              X