Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Hoi Alfa,
Zeer mooi model is dit. Ik ken de Aerospace serie, maar dan in een professional variant. Ik vond die altijd net niet verfijnd genoeg, maar die van jou (blijkbaar geen professional?) is veel fijner uitgevoerd en geeft me wel een warm gevoel
Is een iets ouder klokje, imho is Aerospace altijd een "professional" uitvoering geweest. Maar nu maken ze die jammer genoeg niet meer in two-tone, en dat vind ik nou nét iets meer hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkelBekijk bericht
Ben nochtans een liefhebber van Casio. Nooit problemen mee gehad.
Een een Goedkope Kwarts loopt altijd preciezer dan een duurdere mechanische hoor.
Verzamel wel horloges (hoe ik daar mee begonnen ben weet ik zelf niet )
Maar toch plezant als je eens kan kiezen welke aan te doen.
Die rechtse casio. heb ik van Duitsland.
Dit model zit niet in de belgische collectie (spijtig )
En is ook niet te verkrijgen hier.
Dus als je dat model wilt. zal je dat in Duitsland moeten bestellen.
Kost normaal 49 euro.
En de wijzerplaat wordt normaal helemaal verlicht als je uw arm horizontaal houd en dan een kleine slag naar u draait.
Er staat digitaal de tijd op + dag en maand.
Veel horloge voor niet al te veel geld vind ik.
spijtig dat de kast niet van metaal is. Maar horloge heeft wel iets (daarom heb ik ze ook gekocht
Horloge van de kijkschop in Nederland.
is een Kwarts ook en ook niet duur 79 euro ongeveer.
Secondewijzer is het klein rood wijzertje. De grote secondewijzer is voor de cronometer (staat normaal stil)
Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkelBekijk bericht
Horloge van de kijkschop in Nederland.
is een Kwarts ook en ook niet duur 79 euro ongeveer.
Secondewijzer is het klein rood wijzertje. De grote secondewijzer is voor de cronometer (staat normaal stil)
een handige optie is wel dat het verlicht is en nog wel met High fell leds handig voor als zaklamp te gebruiken
D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel
Is dat u record 7 minute om een foto te trekken en te uploaden
Was ik dan zo snel ..foto nemen ...Photoshop openen....bewerken en opslaan voor web....firewal afzetten....Nortron wormprotectie afzetten anders kan ik niet op de server.....opladen......en dat allemaal op 7 minuten. Dan ben ik wel snel geweest
Mooi horloge vind ik en 45mm (dus niet te klein, wat groter is de mode momenteel) Je mag altijd een foto posten als je ze hebt hoor.
Geraak er nooit op uitgekeken (horloges natuurlijk )
Hoi, prettige discussie hier.
Al eens gedacht aan een stalen CITIZEN, met licht energie. Nooit geen batterij meer vervangen. Het uurwerk heeft een paar maand energiereserve ! (€160) Daarbij nog eens 10 bar waterproof.
Wist U dat de Thierry Boutsen eigenlijk een binnenwerk heeft van CITIZEN. De Dakar van Rodania ook trouwens.
Ik heb zelf ook nog zo'n Citizen Solar liggen en heb die altijd met plezeir gedragen. Ik heb ook een Junghans solar en volgens mij gebruiken die beiden dezelfde techniek, weet het echter niet 100% zeker.
Comment