Hey, Ik heb weer vodden gemaakt voor de zoveelste keer al.
Mijn horloge heeft het weer begeven, Altijd dezelfde problemen. De Bandjes.
Op 2 jaar tijd heb ik al z'n 3 horloges en een hoop bandjes versleten. Ik werk graag dus ja je brijft al wel eens ergens achter haken of ge moet ergens tussen vringen en dan krak da bandje weer stuk. Ik dacht met de aankoop van tog wel een duur casio horloge met stalen bandje dat ga niet meer stuk! Vergeet het maar 7 maand later en dan was het gisteren
Weer afgebroken op de kop dus niet te herstellen. En nu denkte duur ding en weer plasticke rommel. Is er dan zo geen goei stevig ding da tenminste een 2 jaar meega ofzo. Ik heb altijd casio's genome ik dacht zien er wel stevige dinge uit ook altijd de stevigste er uitgekozen maar tog ...........
Heeft er iemand zo iets goe ??
maar dan ook weer niet onmenselijk duur
Mijn horloge heeft het weer begeven, Altijd dezelfde problemen. De Bandjes.
Op 2 jaar tijd heb ik al z'n 3 horloges en een hoop bandjes versleten. Ik werk graag dus ja je brijft al wel eens ergens achter haken of ge moet ergens tussen vringen en dan krak da bandje weer stuk. Ik dacht met de aankoop van tog wel een duur casio horloge met stalen bandje dat ga niet meer stuk! Vergeet het maar 7 maand later en dan was het gisteren

Heeft er iemand zo iets goe ??
maar dan ook weer niet onmenselijk duur

Comment