Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

horloge tis rommel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• horloge tis rommel

Hey, Ik heb weer vodden gemaakt voor de zoveelste keer al.
    Mijn horloge heeft het weer begeven, Altijd dezelfde problemen. De Bandjes.
    Op 2 jaar tijd heb ik al z'n 3 horloges en een hoop bandjes versleten. Ik werk graag dus ja je brijft al wel eens ergens achter haken of ge moet ergens tussen vringen en dan krak da bandje weer stuk. Ik dacht met de aankoop van tog wel een duur casio horloge met stalen bandje dat ga niet meer stuk! Vergeet het maar 7 maand later en dan was het gisteren Weer afgebroken op de kop dus niet te herstellen. En nu denkte duur ding en weer plasticke rommel. Is er dan zo geen goei stevig ding da tenminste een 2 jaar meega ofzo. Ik heb altijd casio's genome ik dacht zien er wel stevige dinge uit ook altijd de stevigste er uitgekozen maar tog ...........

Heeft er iemand zo iets goe ??
    maar dan ook weer niet onmenselijk duur
    D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel

Re: horloge tis rommel

draag je horloge aan de andere kant ... of gewoon geen (ik kijk op mijn gsm voor de tijd )
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Bij mijn horloge gaan de bandjes ook altijd veel eerder stuk dan de horloge zelf.

Ik heb een 10 jaar oude Casio (nog van de periode dat je die op het Falconplein vrij goedkoop kon vinden), en daar zit ondertussen al zeker het 6de bandje aan. Ondertussen had ik wel eens een andere horloge gekocht (ook een Casio), maar door een "ongelukje" op het werk is die gesneuveld, het bandje was gelukkig nog bruikbaar, en dat heb ik dan weer aan de oude horloge gezet waardoor die weer bruikbaar was.

Een dure horloge koop ik niet, want die dient toch maar om te zien hoe laat het is, en dat gaat op een goedkope net zo goed .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

en probeer een heel klein beetje aandacht aan je spelling te schenken...
        Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bart de groot Bekijk bericht
          Het is hier geen taal-forum, zolang de tekst leesbaar is, dan mag er wel een foutje inzitten .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Awel he:

Wij hebben in totaal 4 rodania's in huis.
            Een belgisch merk niet al te duur...

Maar het zullen de laatste geweest zijn.
            Het probleem met 3 van de 4 rodania's is het materiaal waarmee ze bepaalde elementen lijmen.

Bij madam haar horloge verdwijnen de bolletje die eigenlijk naar het uur verwijzen.Die beginnen dan rond te bollen in het horologe.Zoals die speelgoedjes van de kids waar je die 10 ballekes op hun plaats moet krijgen

Mijn horloge daar is een ringetje losgekomen en dat blokkeert nu alle wijzers.
            Tweede keer de andere is al reeds verlijmt.

Geen van beide werkt hard ik bedoel we werken als bediende.
            Dus van dat zal niet zijn.

Jammer volgende keer misschien een chinees product proberen
            Risto

BTW de horloges sneller snuk dat de bandjes
            Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

Comment

bandjes zijn inderdaad hét probleem

mijn enige oplossing was een zwitsers uurwerk, peperduur, maar wel echt staal...
              erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Risto Bekijk bericht
                Het probleem met 3 van de 4 rodania's is ...
                Dat je vermoedelijk namaak gekocht hebt i.p.v. echte
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Rodania heeft zoals alle merken goedkope en dure dingen. Aan mijn pols hangt nu en dan zo'n Thierry Boutsen modelleke (nu vlotjes 12 jaar oud). Vroeger met een blauwe lederen polsband. Maar mijn zweetpollen zorgen toch ook dat die maar een dik jaar meegingen.
                  Heb er dan maar de originele metalen polsband op laten monteren. Die houdt het langer vol...
                  De enige slijtagesporen zijn het "bladgoud" dat links en rechts verdwenen is, maar voor de rest. Safierglas heeft blijkbaar inderdaad z'n voordelen.

Eigenlijk jammer dat er geen echte opvolger van dat modelleke geweest is. De "Eddy Merx"-versie is van een veel mindere kwaliteit (maar ook een pak goedkoper).
                  Met Rodania heb ik zelf nog geen echte problemen gehad.
                  Groeten,

Polleke

Comment

Ik denk dat jij toe bent aan een zakhorloge geen bandje meer en altijd beschermd in je zak van je broek
                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Ik heb een Rodania (Dakar editie) van een 7 jaar oud en buiten wat schrammetjes op het metalen bandje (ja, ik ben ook niet altijd voorzichtig ) is er nog steeds niets aan.
                      Het is nog steeds het originele bandje.
                      Mvg Tim

Comment

inderdaad de enige die werkt is het thierry boutsen model en is inderdaad ietskes duurder.

Risto
                        Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

Comment

Een relatief goedkoop maar zeer degelijk uitgevoerd horloge is Fossil http://global.fossil.com/nl/
                          Doorgaans kosten die tussen de 50 en 100 euro, zijn zwaar uitgevoerd en lopen altijd goed.

(ik draag die zelf touwens niet, maar dat komt omdat ik als horlogeliefhebber liever iets exclusievrs draag)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bart de groot Bekijk bericht
                            er zijn ook nog mensen die moeilijkheden hebben met talen he !!!
                            moest ik zo lomp zijn gelijk u dan zouw ik die opmerking ook kunne maken

@ Paradroid idd op gsm kijken is een oplossing maar voor een technieke die veelal vuile handen heeft is het ook niet zo praktisch en voorlopig is een gsm nog altijd wel iets duurden dan een horlogeke :d (in de meeste gevallen dan toch)

Ondertussen heb ik nu een volledig stalen uurwerk het is wel een analoogje geworden maarja, de rest waren allemaal kunstoffen kasten Zien hoelang de deze het trekt).
                            D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel

Comment

Mijne kost 7€ Kwam van 60€ . Eentje van Decathlon met safierglas. Nog geen enkele kras en 24/24 blijft ie aan nu al 2jaar en zelfde bandje. Had ook vroeger altijd problemen met Casio
                              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                              http://www.racenews.be

Comment

Working...
                              X