Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jou meest geslaagde 1 aprilgrap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jou meest geslaagde 1 aprilgrap

Ooit al eens iemand achter een plintenladder gestuurd?

Lukt ook altijd
    Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

Comment

En waterkopnagels ...dat lukt ook altijd

Comment

Op men eerste werk stuurde we steevast de nieuwkomers om een kopermagneet. Mensen met wat meer jaren dienst stuurde de persoon in kwestie het de atelier rond.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

In het leger nieuwe recruut bij een andere companie 100 M draadloze verbinding laten halen.
          Het strafste:
          Ze hebben hem helpen zoeken
          Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Ook uit den atelier:
            Gast achter een meter gas sturen.
            Gast komt terug en zegt :"hela, nie mee mij hé"
            wij:"jamaar, een gasmeter bestaat"(toon gasmeter)"waarom zou een meter gas niet bestaan"
            Gast were weg
            komt terug en vraagt :" de magazijnier vraagt welke kleur het moet zijn"
            wij:"gele, want 't is voor in gele buizen(alle gasbuizen zijn in princiepe geel)"
            Gast were weg
            toen heeft de magazijnier het hem maar verteld

Christiaan
            Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Collega vroeg telefoonnummer van zen te installeren klant. We hebben hem den telefoonnummer gegeven van Gay-date uit den gazette .
              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
              http://www.racenews.be

Comment

Jaren geleden tegen mijn vrouw verteld (was week voor 1 april) dat er een persoon "geporceerd plantzaad" had besteld. Dit plantzaad kwam véél vlugger uit dan de gewone zaadjes. Daags voor 1 april zag mijn vrouw me in de tuin tussen de bloemen werken. Toen ze vroeg wat ik plantte, zei ik dat ik een "geforceerd" zaadje van salade plantte. De volgende morgen moest ik vroeg op om te werken. Lichte motregen viel uit de lucht. In alle vroegte zette ik op die plaats een krop salade die ik vorige dag uit de winkel mee had gebracht. Halfweg de voormiddag merkte mijn vrouw de krop. Door de lichte motregen zag ze de reactie van de plant op de regen. Ze kon haar ogen niet geloven. Toen ik thuis was van het werk stond ze me op te wachten. Ze toonde mij de krop salade met de woorden. "Ik hem hem zien groeien." Inderdaad de regen had flink meegeholpen en de krop had zich helemaal opengelegd. 2 Jaar later.... stuurden we de grap door naar "De zoete inval".
                Toen werden we uitgekozen om de grap op radio te vertellen en te laten raden. Dit leverde ons ook nog een gratis reis voor 2 op naar Tenerife.

Comment

Working...
                X