Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Op men eerste werk stuurde we steevast de nieuwkomers om een kopermagneet. Mensen met wat meer jaren dienst stuurde de persoon in kwestie het de atelier rond.
Ook uit den atelier:
Gast achter een meter gas sturen.
Gast komt terug en zegt :"hela, nie mee mij hé"
wij:"jamaar, een gasmeter bestaat"(toon gasmeter)"waarom zou een meter gas niet bestaan"
Gast were weg
komt terug en vraagt :" de magazijnier vraagt welke kleur het moet zijn"
wij:"gele, want 't is voor in gele buizen(alle gasbuizen zijn in princiepe geel)"
Gast were weg
toen heeft de magazijnier het hem maar verteld
Jaren geleden tegen mijn vrouw verteld (was week voor 1 april) dat er een persoon "geporceerd plantzaad" had besteld. Dit plantzaad kwam véél vlugger uit dan de gewone zaadjes. Daags voor 1 april zag mijn vrouw me in de tuin tussen de bloemen werken. Toen ze vroeg wat ik plantte, zei ik dat ik een "geforceerd" zaadje van salade plantte. De volgende morgen moest ik vroeg op om te werken. Lichte motregen viel uit de lucht. In alle vroegte zette ik op die plaats een krop salade die ik vorige dag uit de winkel mee had gebracht. Halfweg de voormiddag merkte mijn vrouw de krop. Door de lichte motregen zag ze de reactie van de plant op de regen. Ze kon haar ogen niet geloven. Toen ik thuis was van het werk stond ze me op te wachten. Ze toonde mij de krop salade met de woorden. "Ik hem hem zien groeien." Inderdaad de regen had flink meegeholpen en de krop had zich helemaal opengelegd. 2 Jaar later.... stuurden we de grap door naar "De zoete inval".
Toen werden we uitgekozen om de grap op radio te vertellen en te laten raden. Dit leverde ons ook nog een gratis reis voor 2 op naar Tenerife.
Comment