2 maanden terug kocht ik mij een gsm SGH-X500 van samsung .(bij vd Borre)
Na anderhalve week valt het display uit ,valt de verbinding uit ,de klok op de gsm veranderd van vorm enz......
Ik bel naar de winkel en ik mocht onmiddelijk de gsm brengen.Ze hadden daar een gsm man?????? vertelden ze me.Eens in de winkel hebben ze hem gewoon opgestuurd.3 weken later kreeg ik hem "hersteld" terug,Oorzaak : de batterij .En er zat een nieuwe batterij in. 1Dag later kon ik de gsm niet meer uitzetten en toonde hij dezelfde gebreken als van voordien.
Bij vdb. kreeg ik het verhaal we zulen hem weer opsturen .Toen ben ik naar een speciaalzaak geweest die de garantie overnam .De gsm werd opgestuurd en na anderhalve week heb ik hem terug.Er werd een software update en nazicht+test uitgevoerd waarvan ik het volledig verslag van die test op papier heb.
Vandaag 2 dagen later zelfde problemen weer.
Wat moet ik doen? mijn geld terug vragen ? Is dit een problemen gsm?
Na anderhalve week valt het display uit ,valt de verbinding uit ,de klok op de gsm veranderd van vorm enz......
Ik bel naar de winkel en ik mocht onmiddelijk de gsm brengen.Ze hadden daar een gsm man?????? vertelden ze me.Eens in de winkel hebben ze hem gewoon opgestuurd.3 weken later kreeg ik hem "hersteld" terug,Oorzaak : de batterij .En er zat een nieuwe batterij in. 1Dag later kon ik de gsm niet meer uitzetten en toonde hij dezelfde gebreken als van voordien.
Bij vdb. kreeg ik het verhaal we zulen hem weer opsturen .Toen ben ik naar een speciaalzaak geweest die de garantie overnam .De gsm werd opgestuurd en na anderhalve week heb ik hem terug.Er werd een software update en nazicht+test uitgevoerd waarvan ik het volledig verslag van die test op papier heb.
Vandaag 2 dagen later zelfde problemen weer.
Wat moet ik doen? mijn geld terug vragen ? Is dit een problemen gsm?