Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe geluidskaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe geluidskaart

ik heb eens een vraagje over mijn pc,mijn interne geluidskaart is kapot dus zal ik een nieuwe moeten kopen waarschijnlijk een creative labs maar hoe weet ik nu in wat voor sleuf deze moet ?is dit in een pci of pci-e?? en hoe onderscheid je deze 2 eigenlijk ??

Mvg,

Geert N.
    Nikon D80

Re: nieuwe geluidskaart

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk bericht
    ik heb eens een vraagje over mijn pc,mijn interne geluidskaart is kapot dus zal ik een nieuwe moeten kopen waarschijnlijk een creative labs maar hoe weet ik nu in wat voor sleuf deze moet ?is dit in een pci of pci-e?? en hoe onderscheid je deze 2 eigenlijk ??

Mvg,

Geert N.
    normaal zal pci ok zijn .

Ik heb er nog ééntje over, nagelnieuw in de doos : creative XFI extreme music. MOcht je interesse hebben, pm me
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Is dat niet de kaart die vroeger "iedereen" kocht, maar nu niet meer in het gamma zit?
      Niet laten liggen, zou ik zeggen, want die kaart is redelijk geGeert

Mss wel even letten op

tenzij het al opgelost is.

De PCI-e versie is nog maar pas in de maak of voorgesteld(?) en kregen ze vroeger langs geen kanten zo goed als de PCI-versie.
      (zie onderaaan www.guru3d.com/article/sound/246/16 )
      Last edited by maGuy; 26 maart 2007, 09:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
        Is dat niet de kaart die vroeger "iedereen" kocht, maar nu niet meer in het gamma zit?
        Niet laten liggen, zou ik zeggen, want die kaart is redelijk geGeert

Mss wel even letten op

tenzij het al opgelost is.

De PCI-e versie is nog maar pas in de maak of voorgesteld(?) en kregen ze vroeger langs geen kanten zo goed als de PCI-versie.
        (zie onderaaan www.guru3d.com/article/sound/246/16 )
        Is ide uit het gamma
        zo'n superkaartje. ik zou ze beter houden, al heb ik dan twee keer 7.1
        Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
        http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Working...
        X