Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3-word story

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 3-word story

    drie dames van
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • Re: 3-word story

      de waalse regering
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • Re: 3-word story

        ,volop aan het
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • Re: 3-word story

          teennagel bijten zijn
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • Re: 3-word story

            drie hostessen ging

            Comment


            • Re: 3-word story

              in de Mot(te)

              off T
              aha, wat een boost zeg
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • Re: 3-word story

                aan de Wever

                Comment


                • Re: 3-word story

                  , die een bever
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • Re: 3-word story

                    wist te strikken

                    Comment


                    • Re: 3-word story

                      om dan samen
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • Re: 3-word story

                        Quote, quote, quote, heb alle quotes weg gedaan omdat mn bericht anders "wat" lang werd.
                        Is het niet beter de vorige reacties te quoten, zodat iedereen weet waar het verhaal naar toe gaat?

                        In 't kort: Toen Maingain dat niet meer kon aanzien belde hij naar kameraad Berlusconi, die juist op de tweede van drie dames van de waalse regering, volop aan het teennagel bijten zijn drie hostessen ging in de Mot(te) aan de Wever, die een bever wist te strikken
                        Ik raak er niet echt aan uit.

                        Misschien kunnen we hier verder doen: Toen Maingain dat niet meer kon aanzien belde hij naar kameraad Berlusconi, die juist op de tweede van drie dames van de waalse regering, ..
                        Quote die zin en vul aan.
                        Nikon D5100 + 18-105mm VR
                        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                        Comment


                        • Re: 3-word story

                          Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                          Quote, quote, quote, heb alle quotes weg gedaan omdat mn bericht anders "wat" lang werd.
                          Is het niet beter de vorige reacties te quoten, zodat iedereen weet waar het verhaal naar toe gaat?

                          In 't kort: Toen Maingain dat niet meer kon aanzien belde hij naar kameraad Berlusconi, die juist op de tweede van drie dames van de waalse regering, volop aan het teennagel bijten zijn drie hostessen ging in de Mot(te) aan de Wever, die een bever wist te strikken
                          Ik raak er niet echt aan uit.

                          Misschien kunnen we hier verder doen: Toen Maingain dat niet meer kon aanzien belde hij naar kameraad Berlusconi, die juist op de tweede van drie dames van de waalse regering, ..
                          Quote die zin en vul aan.
                          pas op hé, het is wel zo dat het erg lollig is, wanneer het verhaal plots een heel andere kant op gaat.
                          Ik geef wel toe dat heb geantwoord op wat ik dacht de laatste posting was, wat dus niet waar was
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • Re: 3-word story

                            er zijn reacties bij die elkaar overlapten en dan krij je natuurlijk iets geheel anders.

                            Comment


                            • Re: 3-word story

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              pas op hé, het is wel zo dat het erg lollig is, wanneer het verhaal plots een heel andere kant op gaat.
                              Ik geef wel toe dat heb geantwoord op wat ik dacht de laatste posting was, wat dus niet waar was
                              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                              er zijn reacties bij die elkaar overlapten en dan krij je natuurlijk iets geheel anders.
                              Volledig akkoord, maar als het verhaal ergens naartoe gaat kan iedereen die wil inspringen volgen.
                              Nikon D5100 + 18-105mm VR
                              Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                              Comment


                              • Re: 3-word story

                                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                om dan samen
                                naar het draakske
                                Last edited by Red Falcon; 22 september 2011, 22:18.
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X