De jaarrangschikking kan nagezien worden op:
http://users.belgacom.net/bn323345/
De fotograaf van de Challenge Jaarrangschikking 2005 is stampers.
Stampers wordt van harte gefeliciteert voor zowel zijn overwinning in de jaarrangschikking als voor zijn veelvuldige overwinningen dat hij behaalde in 2005.
Vicky verdiend felicitaties voor haar prachtige foto welkeze terug deze maand leverde.
Dan hebben we filipo die dank zij zijn goede regelmaat en zijn twee overwinningen in 2005 toch een eervolle tweede plaats behaald in deze rangschikking.
De derde plaats wordt ingenomen door Cyrox waarvoor ook mijn filicitaties.
Verder wens ik iedereen te bedanken die daalnaam in 2005 aan deze toch wel leerzame en leuke Challenge. Ik hoop in 2006 velen terug te mogen ontmoeten met hun deelname en wens ieder heel veel succes toe.
De Top 5 Jaaarrangschikking 2005
1. stampers
2. filipo
3. Cyrox
4. vicky
5. jozeDe beloofde beoordelingen Challenge december 2005 welke ik maakte tijdens en voor alle kandidaten die in december 05 deelnamen kan nagezien worden op het elfde web-adres als daar waar de jaarrangschikking kan ingezien worden:
http://users.belgacom.net/bn323345/
De fotograaf van de Challenge Jaarrangschikking 2005 is stampers.
Stampers wordt van harte gefeliciteert voor zowel zijn overwinning in de jaarrangschikking als voor zijn veelvuldige overwinningen dat hij behaalde in 2005.
Vicky verdiend felicitaties voor haar prachtige foto welkeze terug deze maand leverde.
Dan hebben we filipo die dank zij zijn goede regelmaat en zijn twee overwinningen in 2005 toch een eervolle tweede plaats behaald in deze rangschikking.
De derde plaats wordt ingenomen door Cyrox waarvoor ook mijn filicitaties.
Verder wens ik iedereen te bedanken die daalnaam in 2005 aan deze toch wel leerzame en leuke Challenge. Ik hoop in 2006 velen terug te mogen ontmoeten met hun deelname en wens ieder heel veel succes toe.
De Top 5 Jaaarrangschikking 2005
1. stampers
2. filipo
3. Cyrox
4. vicky
5. joze
In 2005 hebben zich 77 deelnemers weten te klasseren in deze rangschikking
PS: Het bestand met beoordelingen is redelijk grood en kan een tijdje nodig hebben om alles binnen te halen.
Tegencommentaren of bevindingen mogen altijd gebracht worden op het forum van de Challenge.
Verder wens ik allen mijn beste wensen en een voorspoedig 2006 toe.
Verder wens ik allen mijn beste wensen en een voorspoedig 2006 toe.
Comment