Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

    De jaarrangschikking kan nagezien worden op:

    http://users.belgacom.net/bn323345/



    De fotograaf van de Challenge Jaarrangschikking 2005 is stampers.



    Stampers wordt van harte gefeliciteert voor zowel zijn overwinning in de jaarrangschikking als voor zijn veelvuldige overwinningen dat hij behaalde in 2005.


    Vicky verdiend felicitaties voor haar prachtige foto welkeze terug deze maand leverde.


    Dan hebben we filipo die dank zij zijn goede regelmaat en zijn twee overwinningen in 2005 toch een eervolle tweede plaats behaald in deze rangschikking.

    De derde plaats wordt ingenomen door Cyrox waarvoor ook mijn filicitaties.

    Verder wens ik iedereen te bedanken die daalnaam in 2005 aan deze toch wel leerzame en leuke Challenge. Ik hoop in 2006 velen terug te mogen ontmoeten met hun deelname en wens ieder heel veel succes toe.



    De Top 5 Jaaarrangschikking 2005


    1. stampers
    2. filipo
    3. Cyrox
    4. vicky




    5. joze
    In 2005 hebben zich 77 deelnemers weten te klasseren in deze rangschikking









    De beloofde beoordelingen Challenge december 2005 welke ik maakte tijdens en voor alle kandidaten die in december 05 deelnamen kan nagezien worden op het elfde web-adres als daar waar de jaarrangschikking kan ingezien worden:





    PS: Het bestand met beoordelingen is redelijk grood en kan een tijdje nodig hebben om alles binnen te halen.









    Tegencommentaren of bevindingen mogen altijd gebracht worden op het forum van de Challenge.





    Verder wens ik allen mijn beste wensen en een voorspoedig 2006 toe.














    Last edited by spooky; 1 januari 2006, 02:08. Reden: Toevoeging
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

    W W, Spooky je hebt er werkelijk een prachtig relaas van gemaakt!
    Complimenten, hoor!

    Overigens wil ik degene die mijn foto een 10 waard vond van harte danken.
    (nee dat was ik niet zelf! )
    Deze challenge vond ik erg leuk, vanwegen de verschillende insteken er op
    Last edited by Thor; 1 januari 2006, 11:52.
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

    Comment


    • #3
      Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

      Oorspronkelijk geplaatst door Thor
      W W, Spooky je hebt er werkelijk een prachtig relaas van gemaakt!
      Complimenten, hoor!
      Dat is het minste dat je daarover kan zeggen.

      Zoals reeds gezegd in de andere topic : proficiat stampers. Tegen zo een regelmaat zijn we niet opgewassen. Benieuwd of je dat volgend jaar kan volhouden ...
      Ik kan mij stilaan de Poulidor van het jaarklassement noemen, weer 2e
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

        Ja filipo ook ik dacht aan poupou als ik de uitslag dacht. Maar op die wijze blijf je dan ook lang als waardevol in het geheugen gegrift.
        Last edited by spooky; 1 januari 2006, 20:12.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

          Eerst en vooral mijn beste wensen aan iedereen voor 2006 !

          Aan Filipo, Cyrox, Vicky en Joze een welgemeende proficiat voor jullie plaats binnen de top 5 van de jaarrangschikking, jullie hebben het mij allemaal samen, zeker niet gemakkelijk gemaakt, om telkens weer met een geschikte foto naar buiten te komen, vooral na die enkele overwinningen nam ik mij soms wat minder moeite om nog extra mijn best te doen, maar dankzij de ondersteunende samenwerking en motivatie van mijn vrouwtje, die me met haar kritisch commentaar tot beter aanspoorde heb ik mijn eerste plaats kunnen aanhouden en ik moet eerlijk toegeven dat ik hier ongelooflijk blij om ben, maar jullie mogen ook blij en fier zijn, want het scheelde vaak geen haar en het had evengoed een van jullie kunnen zijn die de eerste plaats innam.

          't Ja, of dit jaar voor mij even succesvol zal zijn, weet ik niet, ik weet wel dat ik mijn best zal blijven doen om technisch goede en originele foto's te brengen, maar de concurrentie is groot en deze wordt blijkbaar nog groter met enkele vaste nieuwe en goede deelnemers, die duidelijk een en ander in hun marge hebben.

          @Poulidor , zeker niet opgeven, ook ik heb zwakke momenten, dus take your chance

          @Filipo, Cyrox, Xarder en Thor, bedankt voor jullie felicitaties.

          @alle (toekomstige) BD deelnemers, maak van 2006 een nog boeiender fotojaar, observeer, wees leergierig, ga uitdagingen aan, ... wees vooral creatief, verruim je blik.

          @Spooky, bedankt voor je inzet en nog veel plezier met je moderatortaak

          Cheers en veel succes aan iedereen
          St@mpers

          Comment


          • #6
            Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

            Mijn beste wensen aan iedereen en een dikke proficiat aan stampers en vicky en alle volhouders die bleven verder doen aan de challenge

            Groeten Linda

            Comment


            • #7
              Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

              Spooky ...een bespreking van al de foto's van december daar heb je werk van gemaakt en heel intressant om te lezen hoe jij ze beoordeeld
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                Die bespreking van je, daar straalt niets dan positieve energie van uit, met veel plezier gelezen en eigenlijk spijt gekregen dat ik niet heb meegedaan bij de challenge 12-05
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                  Een dikke proficiat Stampers, het zat er al een paar maanden aan te komen.... een verdiende eerste plaats.
                  Ook aan Vicky proficiat voor je eerste plaats in de challenge "koud".

                  Maar ook alle deelnemers aan de challenge wens ik te feliciteren, welke plaats op de rangschikking ook. De deelname aan de challenge veronderstelt goed nadenken over het onderwerp, een juiste keuze maken voor de foto, en die dan op een zo goed mogelijke manier vastleggen. Het is dus niet zomaar een foto nemen en inzenden.... Daarom vind ik het altijd zo boeiend om de verschillende inzendingen te zien, met de diverse interpretaties.

                  Spooky, door je aanmoedigingen en je inzet heb je, geloof ik, weer een nieuwe elan gegeven aan de challenge. Mij heb je in elk geval weer gemotiveerd om verder mee te doen, ondanks dat 2006 een druk jaar voor mij wordt. Je enthousiasme werkt aanstekelijk
                  nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                    Dank U joze en zovele anderen.

                    Weet je dat het deugd doet, te zien dat jullie allen er terug zin in hebben om op creatieve wijze jullie fotografisch inspiraties vast te leggen.

                    Ondanks het drukke jaar dat je tegemoed joze, gaat hoop ik dat je uit die drukke bezigheden heel wat positieve input kan vinden om van 2006 een vruchtbaar en zinvol jaar te maken. Een positieve stress kan soms heel goed bijdragen tot succesvolle resultaten.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                      Proficiat voor de top 5 van de jaarrangschikking!

                      Spooky je gooit er een hoop energie tegenaan en ik hoop dan maar dat deze terugbetaald zal worden in de challengedeelname van 2006!

                      Tot mijn verbazing zelf, ondanks een beperkte deelname, op plaats 7 terecht gekomen...


                      Groet Rowe
                      Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                        Inderdaad Rowe die zevende plaatst betekent toch heel wat. Het betekent dat je een deelnemer bent die men zo maar niet kan negeren, je bent een kandidaat waar men in 2006 best rekening mee houd.
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #13
                          Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                          Als ik ooit een PR-man nodig heb dan kom ik eerst bij jou...!

                          Ik heb al twee ideeen dus voor januari komt het wel goed.

                          Groet Rowe
                          Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                            Proficiat voor al degenen die boven mij eindigden!!! (iedereen behalve ikzelf dus )
                            Het was mijn eerste challenge die ik meedeed (was ook nog maar 1 dag lid denk ik) en het was dus ook een van mijn eerste foto's. Kan me al gelukkig prijzen dat de foto geaccepteerd is en dat ik dus een kans kreeg...Bedankt daar voor!!! Ook bedankt voor de tijd die mensen erin gestoken hebben om mijn foto te beoordelen!!!

                            Ga proberen om een betere foto in te leveren voor deze challenge, ook al snap ik het thema niet goed...contrast...(ben namelijk nieuw in de fotografiewereld...) en als ik het goed voorheb gaat het hier tussen het verschil in lichtsterktes? Of ben ik hier compleet fout in?


                            Groeten,


                            Oli4
                            Nikon D300
                            Once Upon A Day
                            Website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Jaarrangschikking Dec 05 - Koude

                              Oorspronkelijk geplaatst door Strobocop
                              Proficiat voor al degenen die boven mij eindigden!!! (iedereen behalve ikzelf dus )
                              Het was mijn eerste challenge die ik meedeed (was ook nog maar 1 dag lid denk ik) en het was dus ook een van mijn eerste foto's. Kan me al gelukkig prijzen dat de foto geaccepteerd is en dat ik dus een kans kreeg...Bedankt daar voor!!! Ook bedankt voor de tijd die mensen erin gestoken hebben om mijn foto te beoordelen!!!

                              Ga proberen om een betere foto in te leveren voor deze challenge, ook al snap ik het thema niet goed...contrast...(ben namelijk nieuw in de fotografiewereld...) en als ik het goed voorheb gaat het hier tussen het verschil in lichtsterktes? Of ben ik hier compleet fout in?


                              Groeten,


                              Oli4
                              Fout? Nee.
                              In de fotografie wordt meestal wel onder "contrast" datgene bedoeld wat jij er onder verstaat.
                              Maar volgens mij, valt daar ook onder:
                              Jong-oud
                              Hard-zacht
                              Vuur-water
                              Snel-traag
                              Enz....
                              mvg,
                              Ludo V.

                              Comment

                              Working...
                              X