Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Vicky ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Vicky ...

    Eerst en vooral mijn beste wensen aan alle challenge-liefhebbers.

    En dan een dikke proficiat aan vicky die voor de tweede maal op rij de zege binnenhaalt.

    En proficiat aan stampers die (terecht) het jaarklassement wint.


    Er is een probleempje met de challenge-beginpagina, maar hier is dus de uitslag te zien :
    http://challenge.belgiumdigital.com/...geid=48&page=1


    en nu terug naar waar we mee bezig waren, happy new year !
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: Proficiat Vicky ...

    Bedankt filipo ik kan inderdaad ook niet binnen op de challenge.

    Kan dank zij jou beginnen aan de jaarrangschikking.

    Dus alvast mijn filicitaties aan zowel vicky & stampers
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Vicky ...

      Dikke Dikke Dikke proficiat Vicky en Dikke Dikke Dikke proficiat met je jaarwinst Stampers !
      Last edited by Cyrox; 1 januari 2006, 09:09.
      Mark (300D)

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Vicky ...

        Ficiat Vicky.

        Dit was ook mijn favoriet, maar het was een moeilijke keuze. Veel prachtige 'koude' foto's, deze maand in challenge. Dus ook de felicitaties aan de andere deelnemers.
        De beste wensen voor een creatief 2006 !
        Groeten,
        Ludo

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Vicky ...

          Gefeliciteerd Vicky! Voor de 2e keer op rij En Stampers ook natuurlijk


          Groetjes Marion

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Vicky ...

            Gefeliciteerd Vicky, en de beste wensen voor dit jaar aan iedereen.

            Ik heb zo een beetje naar de scores gekeken bij een aantal foto's en het is toch vreemd dat de beoordelingen zo varieren, er worden scores voor dezelfde foto gegeven gaande van 10 tot 1 gelukkig dat de jury niet aan de zeldfe tafel zat.

            Groetjes, Bart
            Last edited by Bart.S; 1 januari 2006, 10:05.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Vicky ...

              Ik wil Vicky alvast proficiat wensen maar ben enerzijds toch wat teleurgesteld dat een foto die regel 2 van het BD Challengereglement (2. De foto moet zijn gemaakt NADAT het opgegeven onderwerp bekend is gemaakt. Een foto uit je archief mag dus niet worden ingezonden.) overschreidt alsnog de winnende foto kan zijn... In feite zou dus Willem de terechte winnaar moeten zijn...

              Vriendelijke groeten,

              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Vicky ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
                Ik wil Vicky alvast proficiat wensen maar ben enerzijds toch wat teleurgesteld dat een foto die regel 2 van het BD Challengereglement (2. De foto moet zijn gemaakt NADAT het opgegeven onderwerp bekend is gemaakt. Een foto uit je archief mag dus niet worden ingezonden.) overschreidt alsnog de winnende foto kan zijn... In feite zou dus Willem de terechte winnaar moeten zijn...

                Vriendelijke groeten,

                Frederic
                Als iedereen uit zijn volledige archief mag putten , wordt het idd een pak makkelijker om een geschikte foto te vinden.
                (maar dan moet het wel duidelijk in het reglement gespecifieerd staan, anders heeft het geen zin dat er een reglement is als je je er toch niet moet aan houden ..)
                www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Vicky ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
                  een foto die regel 2 van het BD Challengereglement (2. De foto moet zijn gemaakt NADAT het opgegeven onderwerp bekend is gemaakt. Een foto uit je archief mag dus niet worden ingezonden.) overschreidt alsnog de winnende foto kan zijn...
                  Ik heb de EXIF eens nagekeken (kan je zelf ook) en de ingestuurde foto is blijkbaar in de voormiddag van zaterdag 10 december 2005 getrokken. Op welke onweerlegbare elementen baseer je je uitspraak om te stellen dat dit een foto uit een archief is ???

                  Het is niet omdat die prikkeldraad misschien ooit al eens gefotografeerd werd, dat de ingestuurde foto dezelfde, oude foto is...
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Vicky ...

                    Vicky van harte proficiat met de maandoverwinning!

                    Stampers eveneens gefeliciteerd met de 2005-overwinning.
                    Groets, Gerhard
                    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Vicky ...

                      Ook ik wil Vicky van harte feliciteren met de eerste plaats.

                      Voor alle anderen nog de beste wensen voor 2006
                      Ik ben er klaar mee.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Vicky ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                        Ik heb de EXIF eens nagekeken (kan je zelf ook) en de ingestuurde foto is blijkbaar in de voormiddag van zaterdag 10 december 2005 getrokken. Op welke onweerlegbare elementen baseer je je uitspraak om te stellen dat dit een foto uit een archief is ???

                        Het is niet omdat die prikkeldraad misschien ooit al eens gefotografeerd werd, dat de ingestuurde foto dezelfde, oude foto is...
                        Ooops Dan bied ik hierbij m'n welgemeende excuses aan
                        Maar zelfs exif-info valt gerust te wijzigen, wat niet wil zeggen dat ik beweer dat dit hier het geval geweest is.

                        Anyway, 'k vind 't in ieder geval een verdienstelijke foto wanneer die ook getrokken moge zijn.

                        Vriendelijke groeten,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Vicky ...

                          voor je tweede overwinning op rij, samen met de hond was jou foto een van mijn favorieten,

                          St@mpers

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Vicky ...

                            Iedereen bedankt En een dikke proficiat aan stampers als jaar-eerste en filipo, cyrox en joze voor hun plaats bij de eerste vijf van het jaarklassement.
                            Er was blijkbaar wat verwarring over wanneer de foto gemaakt is omdat er op mijn website soortgelijke foto's staan maar filipo heeft gelijk ... de foto is gemaakt op 10 december om 10u43 en met de exif van de foto is niet gesjoemeld ('k zou trouwens niet weten hoe je dat moet doen).
                            Groetjes Vicky

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Vicky ...

                              Hallo, Vicky,

                              Ook van mij nen dikke proficiat
                              Ik hoop dat ik niet een beetje als "vijgen na pasen" overkom, maar wij zijn enkele dagen naar Durbuy geweest om daar de overgang van oud naar nieuw te vieren, en ben daar nog een beetje van aan het bekomen
                              mvg,
                              Ludo V.

                              Comment

                              Working...
                              X