Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe moderator voor de Challenge: Spooky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe moderator voor de Challenge: Spooky

Reeds vorige week had Christian, die de moderatie en validatie doet van de Challenge en het bijbehorende forum, aan de Raad van Bestuur gemeld dat hij wegens ernstig tijdsgebrek niet langer die taak naar behoren kan uitvoeren.
    De Raad van Bestuur is op zoek gegaan naar een geschikte opvolger, en heeft die gevonden in Spooky. Spooky is reeds langer actief in de Challenge en er gewaardeerd door zijn interessante bijdragen.

De bedoeling is dat Spooky zich, net zoals Christian in het verleden, zich enkel met de moderatie gaat bezighouden van het Challenge forum. Daarnaast zal Spooky de validatie van de inzendingen verzorgen en de nieuwe maandelijkse thema's kiezen, eventueel via een poll.
    Christian zal de technische kant (software) van de Challenge blijven uitvoeren.
    Aan de Admin is gevraagd om de moderatorrechten voor Spooky te activeren.

Namens de Raad van Bestuur wil ik Christian bedanken voor zijn inzet als Challenge moderator en Spooky veel succes wensen in zijn nieuwe functie.

Willy
    BD-Forumcoördinator
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Re: Nieuwe moderator voor de Challenge: Spooky

Christian, bedankt voor al het geleverde werk en de opgeofferde tijd in de voorbije jaren

Spooky, proficiat met je promotie tot challenge-moderator, -validator, -pollator, ...
    Gezien je voorliefde en enthousiasme voor de challenge, lijkt me dit een goede wissel.
    Veel succes !
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Om Christian te ontlasten van zijn taak als moderator Challenge, dat hij tot heden steeds stiptvol en met heel veel liefde voor de Challenge wist te volbrengen, besloot ik om met dezelfde liefde mijn diensten aan te bieden.

Wetende dat indien nodig ik kan rekenen op steun van zowel het bestuur als van heel wat trouwe leden durf ik de voor mij onbekende uitdaging van moderator aangaan.

Moet toch wel nog voeling nemen met Christian, die me de weg zal moeten wijzen zodat ik in zijn voetsporen de door hem ingeslagen weg verder kan bewandelen en alzo met zijn steun mijn taak naar behoren zal kunnen vervullen.

Filipo bedankt voor de bemoedigende woorden die me zeker de kracht moeten geven de taak straks aan te durven.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Spooky, ik twijfel er niet aan. Het gaat je prima lukken

Comment

Ook jij bedankt Lut.
          Spookys Fotoweb

Comment

@ Christian - heel erg bedankt voor je inzet

@ Spooky - proficiat en veel succes gewenst met je nieuwe taak, je bent zeker de beste plaatsvervanger die we ons hadden kunnen dromen

Stampers

Comment

Dank je wel Stampers. Ik hoop je hier natuurlijk met grote regelmaat jou foto's te mogen plaatsen. Want met zovele anderen zijn jullie ook wel de aanmoedigende deelnemers die de challenge spannend en boeiend maken.
              Spookys Fotoweb

Comment

Proficiat Spooky, ik ben er van overtuigd dat je dat heel goed gaat doen, als ik zie hoeveel tijd en energie je nu al in de "officieuze" jaarrangschikking steekt ben ik ervan overtuigd dat jij de geknipte persoon bent om Christian op te volgen.

Maar er is misschien een keerzijde aan de medaille, mag je nu eigenlijk zelf nog deelnemen of commentaar geven op ingezonden foto's ? Het zou jammer zijn om onze topcommentator te verliezen.
                Mark (300D)

Comment

Cyrox ook jij bedankt voor de felicitaties dat je me toestuurt.

Ja dat ik zelf niet meer mag deelnemen aan de Challenge is mij heel duidelijk en vind ik ook maar meer dan terecht. Zelfs voor mijn vrouw die ook een maandelijkse deelneemster was, zal zich van verdere deelname onthouden.

Ik denk dat het ook wenselijk is dat ik me zal onthouden van de commentaren welke ik plag maandelijks te geven. Op die wijze kan ik mijn neutraliteit in de Chalenge het best verzekeren.

Een frisse wind van andere mensen die eens hun versie als commentaar
                  geven op de aangebrachte foto’s kan wel bevorderend werken.

Als ik de jaarrangschikking officieus verder mag blijven bijhouden weet ik nog niet. Dit zijn voor mij ook nog open vragen welke ik moet stellen aan Christian.. Als daar geen bezwaar tegen is wil ik deze zeker verder uitwerken.

Dus zoals je ziet Cyrox ook ik zit nog met heel wat open vragen.
                  Spookys Fotoweb

Comment

Mag ik me er dan ook bij aansluiten, Christian en Spooky bedankt en Spooky veel succes met je nieuwe "job".
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Christian, hartelijk dan voor al het werk dat je gedaan hebt.

Spooky, gefeliciteerd en super veel succes in deze nieuwe functie. Heb er het volste vertrouwen in dat je de juiste persoon bent op de juiste plaats. Als ik hier zo lees welke moeite je al gedaan hebt om de challenge levend te houden. Ga zo door. Fijn.

Comment

Hoewel ik geen echte vaste klant ben noch elke keer deelnemer, wil ik toch ook Christian bedanken, en Spooky minstens net zo veel "Erfolg" wensen als Christian had! Laten we er met z'n allen weer wat van maken met een grotere deelname dan de laatste maanden! Succes!
                        Groets, Gerhard
                        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Ondanks het feit dat we allen meestal een druk leven hebben, zijn er toch steeds mensen zoals o.a. Christian en Spooky, die toch de moeite nemen om sommige taken op zich te nemen, waarvoor mijn oprechte bewondering en dank.
                          Groetjes,
                          Joze
                          nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Comment

@ to Thor,

Ook niet sporadische deelnemers zijn evenwaardige deelnemers en ook ik dank jou voor de interesse dat je hebt voor de Challenge en Belgium Digital in het algemeen.

@ to joze ook bedankt hoor en ik hoop van jou nog heel veel mooie foto's te mogen zien.
                            Spookys Fotoweb

Comment

Bedank aan beide ,alhoewel ik niet dikwijls een foto inzend ,weet ik toch heel goed wat tijd er moet inkruipen . Zelf onderhoud ik een site van sportclub en velen denken dat het vanzelf sprekend is dat iedereen zijn vrije tijd opofferd zodat andere kunnen genieten.

bedankt voor het reeds gedane werk Christian
                              bedankt spooky dat je het wil verder zetten ,hoe gaat het trouwens met kleine spooky .
                              Groetjes
                              http://www.vehe.be

Comment

Working...
                              X