Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe moderator voor de Challenge: Spooky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe moderator voor de Challenge: Spooky

Bedankt Christian en Spooky!
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Comment

succes spooky

Is het vanwege de wissel dat op challenge homepage aangegeven staat dat er 5 foto's staan en je er maar 2 ziet?
      Linda

Comment

@ to Henri

Bedankt Henri voor de moed dat je me toespreekt en met de kleine Spooky gaat het uitstekend hij ligt hier naast me aan mijn voeten.

@ to linda16093

Denk het wel Linda dat dit een beetje de reden zal zijn. Ik ben nog aan het wachten op Christian die mij noch moet instructies geven hoe alles in zijn werk gaat. Maar ik vermoed dat Christian mommenteel wegens beroepsbezigheden bezet zal zijn. Maar denk dat weldra de foto's zullen geplaatst worden.

He Linda ik hoop dat je een beetje mijn taak van commentator op de Challenge foto's zal blijven ter harte nemen. Bedankt bij voorbaat he.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Schitterend Spooky!

Ik ben nog niet zolang een BD'er, maar ik had al vrij snel door dat je tot de meest gedreven BD'ers behoorde.
          Iedere maand bijna bij iedere foto commentaar, maar altijd op zoek naar het positieve in een bijdrage, en het negatieve tactisch zeer verbloemd weergeven.
          Een fijnbesnaarde criticus, maar gewaardeerd door iedere challenge-deelnemer.

Als je eens met een probleem zit, dat jij een foto van jou heel goed vindt, en je vrouw vindt van niet, dan moet je hem maar posten op de challenge, met het verzoek dat we eens goed commentaar geven. We zullen het met veel plezier doen.

Ciao,

CJ (challenging Jambo).
          Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
          En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

Comment

Proficiat met je promotie, Spooky ! Een mooie uitdaging ... veel succes gewenst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spooky
              @ to Henri

Bedankt Henri voor de moed dat je me toespreekt en met de kleine Spooky gaat het uitstekend hij ligt hier naast me aan mijn voeten.

@ to linda16093

Denk het wel Linda dat dit een beetje de reden zal zijn. Ik ben nog aan het wachten op Christian die mij noch moet instructies geven hoe alles in zijn werk gaat. Maar ik vermoed dat Christian mommenteel wegens beroepsbezigheden bezet zal zijn. Maar denk dat weldra de foto's zullen geplaatst worden.

He Linda ik hoop dat je een beetje mijn taak van commentator op de Challenge foto's zal blijven ter harte nemen. Bedankt bij voorbaat he.
              Zal proberen

Comment

Spooky een logische en gewaardeerde promotie!
                PROFICIAT!

Deze maand geen bijdrage van mij maar dat heeft niets met de wisseling van de wacht te maken.
                Ik heb besloten om het deze maand en waarschijnlijk ook volgende maand even rustig aan te doen.
                Even gas terug nemen om wat meer afstand te kunnen nemen en de tijd te hebben om bepaalde fotografiezaken verder uit te kunnen diepen.

Vooral veel plezier gewenst in je nieuwe "functie".

Groet Rowe
                Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

Comment

Dank U Rowe voor de wensen. Maar laat me toe jou ook veel rust toe te wensen. Dat kan af en toe eens heel nuttig zijn om jezelf de nodige rust toe te kennen om je op die manier te kunnen herbronnen en alzo later terug met heel veel nieuwe inspiratie, energie en ideeën voor de dag te komen. Zo kan je binnen enkele maanden ons heel wat fotografische kennis bijbrengen via de Chalenge.
                  Spookys Fotoweb

Comment

Bedankt Spooky.

Ik heb een paar mooie Fotografieboeken liggen (techniek, compositie, enz.) dus even de theorie in om hopelijk inderdaad nieuwe inspiratie op te doen. En vooral om weer een volgende stap te kunnen zetten...een niveautje hoger.

Voor nu een groet,

Rowe
                    Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

Comment

Christian Bedankt! Zelfs tijdens je vakantie wist je nog foto's te valideren! Jammer maar begrijpelijk dat je het stokje overdraagt aan Spooky. Ik zal zijn bijdragen missen maar ik denk ook dat hij een hele goede opvolger zal zijn.

Groetjes Marion

Comment

@Everybody... mercikes!

Nu spooky mod en validator is hoop ik één van de komende maanden zelf ook nog eens een fotoke te kunnen insturen , maar dat zal nog niet voor direct zijn!
                        Alvast nog veel plezier en succes allemaal!
                        Christian D.

Comment

Heel vriendelijk bedankt Christian voor wat je voor de Challenge en BD al gedaan hebt. Ook bedankt voor de vlotte overgave. Ik hoop dat je heel wat plezier mag beleven aan je hobby dat je terug kan opnemen. Hopelijk kan ik je wel in het forum van de Chalenge eens begroeten en wie weet neem je wel eens deel aan de Challenge.
                          Spookys Fotoweb

Comment

Bedankt voor al de inspanningen, Christian!

En proficiat, Spooky! Ik ben zeker dat je dit héél goed gaat doen.
                            Peter

http://www.belekes.be/

Comment

Can harte dank Pé. Doet me echt deugt van jou iets te horen.
                              Spookys Fotoweb

Comment

Working...
                              X