Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

and the winner is ... CYROX

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• and the winner is ... CYROX

EEN DIKKE PROFICIAT CYROX !!!

EENVOUD SIERT !
    Stampers

Re: and the winner is ... CYROX

Van mijn kant ook nen dikk'n proficiat.

Jouw foto behoorde tot mijn favorieten.

Ik moet dringend iets doen met macro-opnamen. Druk reviews aan het lezen over een 500D-voorzetlens.
    Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
    En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

Comment

Ook mijn felicitaties voor de schitterende foto die je voor een moeilijk onderwerp bracht.
      Last edited by spooky; 1 november 2005, 18:22.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Ik herzie mijn commentaar, gelet op het forum van de voorbije weken, over het beperkt aantal deelnemers.

PROFICIAT AAN ALLE DEELNEMERS: iedereen heeft nagedacht over het onderwerp, iedereen is bezig geweest rond 1 thema, iedereen is bezig geweest met zijn hobby. En wij hebben er ALLEMAAL mogen van genieten.
        Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
        En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

Comment

Bravo, Cyrox, een moeilijk onderwerp eenvoudig en heel mooi gebracht.
          nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Comment

Van harte proficiat cyrox !
            De aanhouder wint... Ik ben blij dat je (eindelijk) ook eens op het hoogste schavotje staat !

@jambo : ook proficiat met je 2e plaats en zoals je het zelf ook aangaf : proficiat aan de 21 moedigen die hebben deelgenomen aan dit toch niet zo eenvoudig thema...

En ik heb een sterk vermoeden dat er ten huize spooky 2 tevreden fotografen rondlopen

Ik ben wel blij dat deze challenge voorbij is, een kaars voortdurend aansteken en terug doven met liefst zo veel mogelijk rook in een kleine ruimte waar ramen en deuren best gesloten werden gehouden om de rookpluim rustig zijn werk te kunnen laten doen en daarbij nog een felle, warme spot om de rook op te lichten ... er zijn gezondere toestanden om in te werken En afdrukken op het juiste moment was ook niet echt evident.
            Enne wat het onderste van mijn kandelaar betreft, ik heb heel wat gissingen en opmerkingen gelezen maar in feite is het "geheim" achter mijn foto, dat ik het negatief van mijn foto heb ingestuurd... en het onderste donker maken kon enkel mits selectief PS-werk wat niet toegelaten is ...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

proficiat Cyrox, absoluut de topper!
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                De aanhouder wint... Ik ben blij dat je (eindelijk) ook eens op het hoogste schavotje staat !

@jambo : ook proficiat met je 2e plaats en zoals je het zelf ook aangaf : proficiat aan de 21 moedigen die hebben deelgenomen aan dit toch niet zo eenvoudig thema...

En ik heb een sterk vermoeden dat er ten huize spooky 2 tevreden fotografen rondlopen

Ik ben wel blij dat deze challenge voorbij is, een kaars voortdurend aansteken en terug doven met liefst zo veel mogelijk rook in een kleine ruimte waar ramen en deuren best gesloten werden gehouden om de rookpluim rustig zijn werk te kunnen laten doen en daarbij nog een felle, warme spot om de rook op te lichten ... er zijn gezondere toestanden om in te werken En afdrukken op het juiste moment was ook niet echt evident.
                Enne wat het onderste van mijn kandelaar betreft, ik heb heel wat gissingen en opmerkingen gelezen maar in feite is het "geheim" achter mijn foto, dat ik het negatief van mijn foto heb ingestuurd... en het onderste donker maken kon enkel mits selectief PS-werk wat niet toegelaten is ...
                Of een andere kandelaar gebruiken

Comment

Bedankt allemaal !

Ik ben blij dat het er eens van gekomen is, tot nu toe wel enkele tweede plaatsen behaald maar nog nooit gewonnen, en ik moet zeggen dan winst toch nét iets beter aanvoelt dan tweede te eindigen, het is toch speciaal om jouw foto daar te zien staan op de challenge pagina.

@jambo : Wat je vraag betreft over het aantal lucifers, ongeveer tweederde van een doosje schat ik, vooral timing en blaastechniek bepaalden de zeeer wisselende resultaten
                  Mark (300D)

Comment

Eenvoud wint....
                    mvg, Dick...

Comment

proficiat cyrox, een terechte winnaar!

bernie.
                      Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

Comment

Bedankt Durk & bernie.
                        Mark (300D)

Comment

Proficiat! Ook van mij kreeg je een 10

Ook proficiat/merci aan de andere deelnemers, altijd leuk om zien!

Comment

thx tacha !
                            Mark (300D)

Comment

Awel, van mij ook nen dikke proficiat !
                              Goede compo en belichting. Eenvoudige "inkleuring" van het onderwerp, de nagel op de kop.
                              Ik vond het één van de weinige echt mooie foto's.
                              Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Working...
                              X