Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het is al

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• het is al

30 oktober 2005 - 18.12 uur en nog steeds geen POLL, spijtig, de meesten van ons genieten van een verlengd weekend en dit was een mooie gelegenheid geweest om wat meer geinteresseerden aan te trekken om hun keuze uit te brengen.
    Het is al enkele keren aan bod gekomen, maar zou het toch nog eens willen oprakelen, namelijk door de POLL 5 a 7 dagen voor de 1ste van de maand de lanceren, hou je 'het dode' moment op BD (geen nieuwe foto's) toch levendig, tevens geef je kandidaat deelnemers enkele dagen meer tijdsruimte, ook al staat het definitieve onderwerp niet vast, kan je toch aan de hand van de tendens al iets vroeger mogelijke ideeen zoeken, misschien zelfs al eens uitproberen.
    ik ben ervan overtuigd, dat hierdoor de interesse en het aantal inzendingen zal vergroten. ik zou daarom aan de BD crew willen vragen, het terugkomende verzoek van meerdere BDers nog eens te willen overwegen ?

Alvast bedankt,
    Stampers

(zie ook topic : is er nog voldoende interesse ?)

Re: het is al

Ik zat het me vanmiddag ook al even af te vragen, maar ach het was prachtig weer, dus ik ben het weer vergeten.
    Maar je hebt gelijk, Wie gaat er een leuk idee lanceren voor November, de donkere dagen beginnen nu weer te tellen..... Kerstmarkten? Schoorstenen?
    Kale bomen? ? ??
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Iets met buizen mag ook, de mannen van Fluxys zijn hier nog niet klaar met de nieuwe leiding .

Maar ik heb al een paar keer geprobeerd om die een beetje origineel in beeld te krijgen, maar dat lukt niet zo goed (alleen de foto's van de lassers waren goed).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

christian is het misschien zelf ook vergeten ? Het zal dus weer een opgelegd thema worden ?? Als het maar geen kerkhoven worden

@stampers : het niet op voorhand kennen van de mogelijke thema's was idd voor verschillende een argument om niet mee te doen. Hopelijk gaan we dus niet naar een nieuw dieptepunt qua aantal deelnemers... hoewel, nu ik er aan denk, "rook" was wel een publiekskeuze maar toch geen massasucces ...

Benieuwd wat het gaat worden ...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Ik ben het inderdaad gewoon vergeten; komt omdat ik niet zo veel tijd meer heb om in BD te steken; zal eens overleggen met de BD crew... om dit probleem op te lossen...

Sorry.... zal zelf een onderwerp kiezen uit één van de vorige polls.
          Christian D.

Comment

Hmm.. vind 't toch meer een blessing in disguise... Die polletjes resulteerden stuk voor stuk niet in de meest aansprekende onderwerpen (is mijn mening toch!). Als het onderwerp me een beetje aanspreekt en wat uitdaging biedt doe ik ook weer mee deze keer .

Comment

Ik denk dat voor een grote deelname het ergens belangrijk is dat men een onderwerp moet kunnen vinden waar iedereen zich in terug kan vinden. Zowel de beginneling als de ervaren fotograaf. En dit is niet een zo eenvoudige opgave.

Waarmee je de kansen op een grote deelname kan verhogen is een onderwerp vinden die momenteel ergens toepasselijk is in de periode van het jaar en die zowel kan uitgevoerd worden binnen als buiten de huiskamer.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

En waar blijft de opdracht voor november nu

Comment

De opdracht kan je vinden op de openingspagina van de Challenge.

Het thema is Snelheid/Speed

zending binnen tegen 23/11/05

Succes.
                  Last edited by spooky; 3 november 2005, 19:53.
                  Spookys Fotoweb

Comment

bedankt, niet aan gedacht om op de challenge direct te gaan zien,sorry

Comment

Geen probleem hoor Linda. We zijn er om elkaar te helpen.
                      Spookys Fotoweb

Comment

Working...
                      X