Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Challenge gaat even met vakantie!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Een hoopvol moment : de eerste zware horde is genomen... de nieuwe forumsoftware is een feit...

    Benieuwd of er op termijn (na de zomer?) terug een link naar een challenge zal verschijnen...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
      Een hoopvol moment : de eerste zware horde is genomen... de nieuwe forumsoftware is een feit...

      Benieuwd of er op termijn (na de zomer?) terug een link naar een challenge zal verschijnen...
      Het wordt toch wel spannend...
      Groeten,
      Fabrice,
      Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

      Comment


      • #18
        Je kan het gras hier horen groeien... of is het stilte voor de storm...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #19
          Ik denk niet dat hier ooit nog een storm gaat oplaaien, zelfs niet in een glas water ...
          Toch fijn dat het gras groeit
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Ik denk niet dat hier ooit nog een storm gaat oplaaien, zelfs niet in een glas water ...
            Toch fijn dat het gras groeit
            Spijtig....
            Groeten,
            Fabrice,
            Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

            Comment


            • #21
              November is de maand waarin we stilstaan bij overledenen en gesneuvelden.
              Een ideaal moment dus om ook even de challenge te herdenken.
              Is er nog hoop op een mirakel en een verrijzenis of is de challenge intussen een stille dood gestorven?

              Is er iemand van RvB die een (mini-)update kan geven? Alvast bedankt
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #22
                Tja... weet dat ik deze rubriek met aandacht volg. Het laatste nieuws (buiten een onlangs geziene test die voor mij als Mod geen enkel verbetering gaf in vergelijking met de vorige) was tijdens de Algemene Ledenvergadering (online) die in de maand juni plaatsvond. Ik ga niet het verslag van die vergadering citeren (alle VZW-leden hebben toegang tot het verslag), maar ik kan toch zeggen "het gaat nog even duren".
                Ik hoop dat het bestuur hier meer over kan/wil vertellen.
                Het laatste bericht in BD-mededelingen is intussen al meer dan één jaar oud.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #23
                  Hi Les, merci voor je bericht. Zo weten we toch al iets
                  Hopelijk komt er toch nog iets meer duidelijkheid van bestuur...
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #24
                    Door de maandelijkse challenge voelde ik me toch meer betrokken bij Belgiumdigital, en toegegeven, de hobby staat op een wat lager pitje. Maar het gaat toch nog even duren vooraleer ik mijn lidmaatschap verleng of weer opneem; zonder verwijt aan de Mod natuurlijk.

                    Comment


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door GeeBee Bekijk bericht
                      Door de maandelijkse challenge voelde ik me toch meer betrokken bij Belgiumdigital, en toegegeven, de hobby staat op een wat lager pitje. Maar het gaat toch nog even duren vooraleer ik mijn lidmaatschap verleng of weer opneem; zonder verwijt aan de Mod natuurlijk.
                      Tja....
                      Groeten,
                      Fabrice,
                      Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

                      Comment

                      Working...
                      X