Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand febuari 2020

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mogelijke thema's voor de maand febuari 2020

Vannacht is de januari challenge, thema: mijn andere hobby, afgesloten met 31 geldige inzendingen. Ik was wat vroeger gaan slapen omdat ik nog steeds niet genezen ben van een hardnekkige verkoudheid, maar had voor alle zekerheid de deur op een kier laten staan. Al maar goed, want #31 is nog net op tijd binnengelopen, zodat ik 'm vanochtend kon valideren en alsnog inschrijven. Zelfs mijn tijd als Moderator is daarvoor beperkt.
    Terwijl dus het scoren van de huidige Challenge rustig nog een week zijn gang kan gaan, heb ik drie thema's uit mijn hoed getrokken voor de maand februari 2020.
    1. De vijf zintuigen: proeven
    2. Hoofddeksels
    3. Fles(sen)
    Kiezen kan tot de voorlaatste dag van januari dit tijdstip.
    12
    De 5 zintuigen: Proeven
    0%
    1
    Hoofddeksels
    0%
    3
    Fles(sen)
    0%
    8

The poll is expired.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Mogelijke thema's voor de maand febuari 2020

ik vraag me eigenlijk af, is het de bedoeling van de challenge dat er zo weinig mogelijk deelnemers zijn....?
    Als ik de thema's bekijk...????
    Denk dat ik dit al wel eens eerder opgemerkt heb....kies toch eens iets normaals ...in deze tijd bv veel mist ...bv Foto's in de mist....zou er eentje kunnen zijn die iedereen kan maken....

Groet
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

@Freddy69 : LesC heeft zeker niet de bedoeling om zo weinig mogelijk deelnemers te hebben.
      Deze maand lijkt me bvb fles(sen) een thema die zeker iedereen kan invullen, of niet ?

"Nevel of mist" was trouwens het thema vd challenge van januari 2019 en is dus al geweest.
      Dat bleek trouwens een tegenvaller : het aantal mistdagen viel uiteindelijk tegen en als je moest werken op een uitzonderlijke mistdag had je dikke pech.
      Gevolg : slechts 26 inzendingen waarvan er verschillende creatief hadden moeten zijn omdat ze de hele maand geen mist gezien hadden...
      Hetzelfde probleem de maand erna met als thema 'koud'...
      'Normale' thema's kunnen dus ook tegenvallen
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Dank je filipo om 'mijn verdediging op jou te nemen'.
        Wat kan ik daaraan toevoegen: suggesties zijn altijd welkom. Ik probeer zoveel mogelijk herhalingen te vermijden, al zijn terugkerende thema's (zoals de seizoenen) een beetje onvermijdelijk.
        Ik probeer ook thema's aan te reiken die zowel met een point&shoot (of vandaag de dag een smartphone of een drone) kunnen gemaakt worden, als met de duurste combinatie van camera en objectief.
        Dat thema 'mist' was (bijna!) een nachtmerrie. De maand was al voor de helft voorbij, en ik had niet één inzending. Dat heeft toen aanleiding gegeven tot spoedoverleg en aanpassing van het reglement!
        Ik ben even in mijn archief gedoken. De eerste foto is binnengekomen op 18 januari 2019, toen de Challenge nog minder dan een week zou lopen. Weet je dat ik daar niet van heb kunnen slapen?

Dus kom maar op met al je voorstellen. Ze gaan in het mandje, en ik probeer elke maand een (bijna) willekeurige keuze te maken.
        En nee, het is juist mijn bedoeling om meer mensen naar de Challenge te lokken. Vandaar ook dat ik sinds begin dit jaar tevens gebruik maak van Facebook om Challenge nieuws te posten.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Wat kan ik daaraan toevoegen: suggesties zijn altijd welkom.
          "Om te lachen", "Creatief met fruit... of groenten","Ik ga op reis en neem mee...","Verslaafd aan...", "Ondersteboven", "Een leven zonder...", ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VQB Bekijk bericht
            "Om te lachen", "Creatief met fruit... of groenten","Ik ga op reis en neem mee...","Verslaafd aan...", "Ondersteboven", "Een leven zonder...", ...
            Je suggesties worden genoteerd. Hopelijk vindt Freddy deze makkelijker.

Comment

Working...
            X