Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand Januari 2020

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mogelijke thema's voor de maand Januari 2020

De december-Challenge is vannacht afgesloten met 35 inzendingen, en meteen is het kerstmis! Vrolijk Kerstfeest allemaal.

Terwijl je nog exact één week kunt stemmen op de inzendingen, blikken wij reeds vooruit op een nieuw jaar vol nieuwe uitdagingen.

Voor januari stel ik de volgende drie thema's voor:
    1. Straatverlichting
    2. Speelgoed
    3. Mijn andere hobby (buiten fotografie)

Je kunt je stem uitbrengen tot 30 december a.s. 9:50
    25
    Straatverlichting
    0%
    11
    Speelgoed
    0%
    2
    Mijn andere hobby (buiten fotografie)
    0%
    12

The poll is expired.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Mogelijke thema's voor de maand Januari 2020

Ik merk zojuist dat er weer commentaar kan gegeven worden tijdens het verloop van de challenge ?
    Is dit een verandering in het reglement of een vergissing ?

Mvg Yves
    What you see is what you get

Comment

Dank om dat te melden, yves, maar liefst heb ik zoiets via PB. Dat is geen automatisme, maar iets dat ik zelf moet aanpassen nadat de Challenge automatisch opgestart wordt, en iets dat ik zelf opnieuw moet aanpassen als de Challenge bekend gemaakt wordt.
      Ik heb het commentaar geven weer afgesloten, maar gegeven commentaar blijft blijkbaar staan. Dus ik heb er twee moeten verwijderen. Mocht er nog ergens wat blijven staan zijn, graag melden.
      Last edited by LesC; 24 januari 2020, 19:09.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Proficiat Diecie en proficiat an al de deelnemers die hun hobby kwamen showen
        Mijn andere hobby is fietsen hoor Les, blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg in mijn foto al staat het fietste jammer genoeg op rust ...
        Op naar de flessen zeker ... al komt dat mij slecht uit, ik heb enkele weken geleden het leeggoed van de voorbije feesten naar de glasbak gebracht
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Sorry, Frans, ik hebt intussen m’n tekst aangepast. Wandelaar is nu fietser geworden!
          Je hebt toch niet alles leeggemaakt? Een volle fles mag ook wel, hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Je hebt toch niet alles leeggemaakt? Een volle fles mag ook wel, hoor!
            Ik niet, dat hebben de anderen gedaan. maar ik heb nog spuitwater staan
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Ik niet, dat hebben de anderen gedaan. maar ik heb nog spuitwater staan
              Dat komt ook in flessen!

Comment

Working...
              X