Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand November 2019

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand November 2019

    De Challenge is vannacht afgesloten met 50 49 inzendingen*, en we moeten al terug naar oktober van vorig jaar om een dergelijk getal (toen 55!) te vinden.
    Jammer genoeg ook een aantal weigeringen, waarvan gelukkig de meeste slechts tijdelijk. Onvoldoende exif is telkens weer de boosdoener.
    Maar toch ook: niet anoniem (signature en/of kader), zware bewerkingen, of: het eenvoudigst van allemaal: archieffoto. Hoeveel foto's ik nog moet weigeren omdat ze gemaakt zijn vóór de Challenge van start ging!

    Je kunt nog scoren tot het einde van de maand, maar wij moeten al weer vooruitblikken naar november.
    Ik stel de volgende drie thema's voor.
    1. De kleuren van de herfst
    2. Nat
    3. Monumenten

    Kiezen kan tot de voorlaatste dag van de maand, dit tijdstip, maar omdat het winteruur dit weekend ingaat en de klok wordt teruggezet: een uur vroeger dan nu.



    ------
    * intussen is er eentje verwijderd op vraag van inzender
    16
    De kleuren van de herfst
    0%
    8
    Nat
    0%
    3
    Monumenten
    0%
    5

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand November 2019

    Ben deze morgen eens op pad geweest en ik vrees toch dat de kleuren van de herfst al een beetje aan ons zijn voorbij gegaan, er mee rekening houdend dat we maar vanaf einde volgende week foto's kunnen inzenden

    Mvg Yves
    Last edited by yves23; 27 oktober 2019, 13:04.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand November 2019

      Ik was gisteren ook in het bos en daar was in verhouding veel minder herfst te zien dan in mijn tuin, ik denk dat het in de komende weken nog wel gaat meevallen, gene paniek Yves
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment

      Working...
      X