Een uiterst spannende afsluiting van de lopende Challenge, thema: spinrag. Tenminste voor de vijf laatste inzenders en voor de Mod zelf.
Ik was gisteravond namelijk vanaf 17u naar een concert in Leuven, wat voor mij niet bij de deur ligt, en kon ten vroegste rond middernacht terug thuis zijn.
Maar het is gelukt: bij aankomst nog snel-snel de wachtrij afgehandeld, en zo sloten we opnieuw af met hetzelfde aantal inzendingen als vorige maand, nl. 20.
Je kunt de inzendingen scoren tot de laatste dag van de maand, nl. 30 september, terwijl wij al vooruitblikken naar oktober.
Voor oktober stel ik de volgende drie thema's voor:
1. Golden brown (of de spetterende kleuren van de herfst)
2. De vijf zintuigen: ruiken
3. Laag bij de grond
Je hebt tot 29 september, ditzelfde tijdstip, om je keuze te bepalen.
Ik was gisteravond namelijk vanaf 17u naar een concert in Leuven, wat voor mij niet bij de deur ligt, en kon ten vroegste rond middernacht terug thuis zijn.
Maar het is gelukt: bij aankomst nog snel-snel de wachtrij afgehandeld, en zo sloten we opnieuw af met hetzelfde aantal inzendingen als vorige maand, nl. 20.
Je kunt de inzendingen scoren tot de laatste dag van de maand, nl. 30 september, terwijl wij al vooruitblikken naar oktober.
Voor oktober stel ik de volgende drie thema's voor:
1. Golden brown (of de spetterende kleuren van de herfst)
2. De vijf zintuigen: ruiken
3. Laag bij de grond
Je hebt tot 29 september, ditzelfde tijdstip, om je keuze te bepalen.
Comment