Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2019

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2019

    Een uiterst spannende afsluiting van de lopende Challenge, thema: spinrag. Tenminste voor de vijf laatste inzenders en voor de Mod zelf.
    Ik was gisteravond namelijk vanaf 17u naar een concert in Leuven, wat voor mij niet bij de deur ligt, en kon ten vroegste rond middernacht terug thuis zijn.
    Maar het is gelukt: bij aankomst nog snel-snel de wachtrij afgehandeld, en zo sloten we opnieuw af met hetzelfde aantal inzendingen als vorige maand, nl. 20.

    Je kunt de inzendingen scoren tot de laatste dag van de maand, nl. 30 september, terwijl wij al vooruitblikken naar oktober.

    Voor oktober stel ik de volgende drie thema's voor:

    1. Golden brown (of de spetterende kleuren van de herfst)
    2. De vijf zintuigen: ruiken
    3. Laag bij de grond

    Je hebt tot 29 september, ditzelfde tijdstip, om je keuze te bepalen.
    16
    Golden Brown (de kleuren van de herfst)
    0%
    4
    De vijf zintuigen: ruiken
    0%
    0
    Laag bij de grond
    0%
    12

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2019

    De spetterende kleuren van de herfst is een leuk thema; dit is al in vorige jaren in oktober geselecteerd geweest, maar tegenwoordig vind je de herfstkleuren gemakkelijker in november dan in oktober denk ik;
    volgende maand een herkansing indien het thema deze maand niet gekozen wordt ? (4-1 voor laag bij de grond op dit moment)

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2019

      Oorspronkelijk geplaatst door GeeBee Bekijk bericht
      De spetterende kleuren van de herfst is een leuk thema; dit is al in vorige jaren in oktober geselecteerd geweest, maar tegenwoordig vind je de herfstkleuren gemakkelijker in november dan in oktober denk ik;
      volgende maand een herkansing indien het thema deze maand niet gekozen wordt ? (4-1 voor laag bij de grond op dit moment)
      Goed idee, GeeBee. Het klopt dat dit een terugkerend thema is, maar typisch voor de tijd van het jaar. Ik probeer het telkens een andere naam te geven, maar het komt op hetzelfde neer.
      Afgesproken: als dit thema niet gekozen wordt, geven we het zeker een herkansing!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2019

        Ik had pas vandaag toegang tot mijn pc, en kon niet stemmen voor het thema van november op mijn IPhone. Ben toch blij dat de kleuren van de herfst het gehaald hebben!

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2019

          En d'er zijn er zeker nog! Je zult misschien rap moeten zijn.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X