Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2017

    Vannacht is de september Challenge (thema: blur) geruisloos dichtgegaan, en dus moet ik alweer klaarstaan met drie nieuwe suggesties voor de maand oktober.
    Vanmorgen, op weg naar de bakker, was het al goed te merken dat de herfst begonnen was, dus de vooropgestelde opties houden alle min of meer verband met het seizoen. Maar het hoeft niet: je kunt vlotjes thema 1 kiezen en, zeg maar een bontgeklede dame fotograferen; Ik zeg maar...

    1. Een explosie van kleuren;
    2. Het weer;
    3. Spinrag.

    Je kunt je keuze maken tot de voorlaatste dag van de maand, de 29ste dus, dit tijdstip.
    Weet ook dat je de lopende Challenge (http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=71) kunt scoren tot de laatste dag van de maand. Alvast dank voor faire cijfers.
    17
    Een explosie van kleuren
    0%
    5
    Het weer
    0%
    8
    Spinrag
    0%
    4

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2017

    Duidelijk dat wordt dus kleur.
    Tja vanzelfsprekend met de Herfst in aantocht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand Oktober 2017

      Weer heeft het dus gehaald, met bijna de helft van de stemmen; trouwens, wat minder stemmen dan gewoonlijk en een beetje verspreid over de drie thema's ditmaal.

      Omdat het onderwerp toch te interpreteren valt, zou het kunnen dat ik wat strenger ga moeten zijn. Dit is alvast de tekst die ik op de front page van de nieuwe oktober 2017 Challenge plaats. Jullie krijgen een voorproefje, want die front page wordt pas zichtbaar per 1 oktober.

      Het onderwerp voor oktober 2017 is "Het Weer". Dat kan uiteraard van alles zijn, bv een foto zoals je op TV ziet met nadruk op de lucht en met een zeer lage horizon, maar evengoed je eigen interpretatie of zelfs een foto van een bepaald weerfenomeen (regenboog, waterhoos, bliksem...) al moet je voor een dergelijk fenomeen vaak wat geduld hebben. Het seizoen (de herfst) is niet meteen synoniem van 'het weer', dus met een mooi geel-goud-bruin gekleurde eik neem ik ditmaal geen genoegen. En nu maar hopen op alle weertypes!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment

      Working...
      X