Vannacht is de Challenge afgesloten met 36 geldige inzendingen. Helaas werd me vandaag gerapporteerd dat één welbepaalde inzending elders op het web te vinden was, nl. op een Facebook-pagina. Daarmee is de anonimiteit van de inzender weg, en moest ik wel ingrijpen.
Er waren nog meer inzendingen dan enkel diegene die ik goedgekeurd heb, maar met ontbrekende exifdata, toegevoegde elementen of andere inbreuken op de reglementen. Vooral voor nieuwkomers is de eerste inzending blijkbaar lastig.
Enfin, je kunt scoren tot het einde van de maand, maar intussen moeten wij alweer denken aan het thema voor september.
Omdat het de laatste maanden doorgaans vrij concrete opdrachten waren, ga ik nu een paar andere thema's voorstellen. Aan jullie om te bepalen wat het gaat worden!
Je kunt je keuze bepalen tot 30 augustus, dit tijdstip.
1) Blur (lens blur, motion blur, enz.)
2) Blauw is dominant
3) Rijkdom
Er waren nog meer inzendingen dan enkel diegene die ik goedgekeurd heb, maar met ontbrekende exifdata, toegevoegde elementen of andere inbreuken op de reglementen. Vooral voor nieuwkomers is de eerste inzending blijkbaar lastig.
Enfin, je kunt scoren tot het einde van de maand, maar intussen moeten wij alweer denken aan het thema voor september.
Omdat het de laatste maanden doorgaans vrij concrete opdrachten waren, ga ik nu een paar andere thema's voorstellen. Aan jullie om te bepalen wat het gaat worden!
Je kunt je keuze bepalen tot 30 augustus, dit tijdstip.
1) Blur (lens blur, motion blur, enz.)
2) Blauw is dominant
3) Rijkdom
Comment