Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand September 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mogelijke thema's voor de maand September 2017

    Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
    Als ik iets verkeerd schreef, excuses Wim. ik viseer hier niet 1 foto maar ik maak enkel een algemene bedenking. Als dit al niet meer mag geschreven worden, dan is inderdaad de challenge ver van wat het ooit was... en indien mijn comment van hierboven hier niet thuishoort, dan zie ik die graag verwijderd worden...

    beste groeten,

    Luc
    Hallo Luc,
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor . Ik heb het ook niet als een opmerking aan mijn adres opgevat. Enkel is er indertijd mij verweten dat het geven van commentaar anderen kunnen beïnvloed worden . Met het lezen met je opmerkingen (waar ik zelfs voor een groot deel achter sta), kwam ik tot besluit dat dit stemgedrag kan beïnvloeden en vermoedelijk beïnvloed. Vandaar mijn opmerking en heb ik ook gevraagd mijn deelname e schrappen.
    Ik gaf indertijd commentaar op één beeld, neen op alle beelden, maar ik had dat evengoed als een samenvatting kunnen doen. Ik ga er niet op polemieken. Dus, opnieuw, je hoeft je niet te verontschuldigen.
    Ik had liever je algemene opmerking zoals je zegt, gezien na de stemronde en niet tijdens.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment

    Working...
    X