Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto rangschikking Aug 2004 - Emoties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto rangschikking Aug 2004 - Emoties

De nieuwe rangschikking augustus 2004 " Emoties" is gemaakt.

Voor zij die lid zijn van de groep foto rangschikking bij MSN kunnen deze rangschikking na zien op volgend adres:

http://be.msnusers.com/Fotorangschik...enge%20Aug.htm

of zij die liever een exelbestand raadplegen kijken dan op:

http://be.msnusers.com/Fotorangschik...ge%20Aug%2Exls

De rangschikking werd over gemaakt aan onze Pé die deze na ontvangt op het openbaar net kan plaatsen en die dan te raadplegen zal zijn op:

http://www.petervangils.be/BDchallenge/

Proficiat aan joze met zijn/haar eerste plaats in de jaarrangschikking augustus 2004.

Proficiat aan apacheke voor zijn behaalde eerste plaats in de Challenge van augustus 2004 met als onderwerp Emoties.

De voorlopig top 10 is als volgt samengesteld:

1. joze
    2. filipo
    3. mia
    4. Hubbax
    5. rept
    6. Cyrox
    7. stampers
    8. Vicky
    9. StepOlive
    10. Ace

Deze maand waren er 25 deelnemers die voor de eerste maal deelnamen in 2004. Hiervan wist smartpics zich als eerste nieuweling meteen te plaatsen op een 5de plaats. Hij/Zij weet zich zelfs meteen als 117de te plaatsen in de algemene jaarrangschikking.

In 2004 hebben reeds 231 deelnemers aan de Chalenge meegedaan. Hierdoor komt het maandelijks gemiddelde aan deelnemers op 28,88.

Nieuw

Als alternatief werd een tweede rangschikking opgesteld.

Deze rangschikking werd opgestedl als volgt. Over een periode van 12 maanden worden de 6 beste resultaten van de deelnemers in aanmerking genomen voor deze rangschikking. Dit heeft aan de deelnemers de kans om een deelname aan de Challenge eens over te slaan (wegens ziekte, geen tijd, te moeilijk onderwerp) zonder daarom volledig kansloos te verdwijnen uit de rangschikking. Heb je eens een minder goed geslaagde Challenge geen nood er wordt enkel rekening gehouden met je 6 beste resultaten.

Voor zij die lid zijn van de groep foto rangschikking bij MSN kunnen deze rangschikking na zien op volgend adres:

http://be.msnusers.com/Fotorangschik...aten%20Aug.htm

Aan Pé zal gevraagd worden om deze nieuwe rangschikking op het web te willen plaatsen.

Deze nieuwe rangschikking wordt eveneens opgenomen in het normale exel bestand met een eigen voorziene pagina.

De top 10 van de 6 beste resultaten

1. filipo
    2. joze
    3. rept
    4. Hubbax
    5. mia
    6. stampers
    7. Carsten
    8. katelijn
    9. StepOlive
    10.Vicky

Niet tegenstaande een minder gunstig resultaat tijdens de challenge augustus van filipo blijft hij aan de leiding.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Re: Foto rangschikking Aug 2004 - Emoties

Bedankt voor al het werk spooky en pé !

Oorspronkelijk geplaatst door spooky
    Proficiat aan joze met zijn/haar eerste plaats in de jaarrangschikking augustus 2004.

Proficiat aan apacheke voor zijn behaalde eerste plaats in de Challenge van augustus 2004 met als onderwerp Emoties.
    En mia is ook goed bezig de laatste maand(en).
    Hou deze 3 dames maar in het oog de volgende maanden ... ze zijn (on)opvallend goe bezig

Het is trouwens ook opvallend dat de top 10 van het klassement, op cyrox en mia na, het niet echt fantastisch gedaan heeft in deze challenge. Veel nieuwe namen vooraan in de uitslag. Blijven meedoen mensen !
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

hihi
      'k ben toch wel blij met mijn 7de plaatsje
      foto is gemaakt toen ik de camera net gekocht had
      was aan het "prutsen" en komt mijn zoontje ineens voor m'n lens gieren

Comment

@ to Cathy,

Ja mag terecht blij zijn. Is een mooie foto van een gelukkig knaapje. Je zevende plaats heb je dan ook verdiend en het lag dan ook wel binnen mijn verwachting dat je hoog en goed ging scoren. Nu maar hopen dat je verder blijft deelnemen aan de maandelijkse challenge. Laat je niet onthoochelen als het eens minder mee valt. Het blijft tenslotte een spannende en leerrijke ervaring. Ik denk dat je een goed oog hebt voor het vastleggen van onverwachte situaties. Is een kwestie van in zo'n geval snel te reageren.

Dus welkom bij BD.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Merci Spooky
          Als je ziet wat sommigen hier presteren is het niet zo evident om als groentje foto's te posten
          Een beetje gebrek aan zelfvertrouwen op dat vlak, maar er wordt aan gewerkt
          Ik mag dan (nog) niet gezegend zijn met een hoop technische bagage maar vind het gewoon FUN en dat is voor mij het allerbelangrijkste

Comment

Working...
          X