Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand februari 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand februari 2017

    De januari-Challenge, thema: Trappen, werd vannacht afgesloten met 34 geldige inzendingen. Er was op de laatste dag nog enige verwarring over één welbepaalde foto, die ook op het net zou verschenen zijn. Ik heb daarop te snel gereageerd, en de inzending gediskwalificeerd, terwijl na contact met de fotograaf duidelijk bleek dat het weliswaar om dezelfde locatie (en trap) ging, maar niet om dezelfde foto of inzender. De foto is dan ook teruggeplaatst, en ik zou nu aan de scoorders willen vragen hun eventueel reeds uitgebrachte punten opnieuw toe te kennen.
    Daarmee is al één regel van de Challenge-reglementen duidelijk: als je een inzending doet, zorg ervoor dat tijdens de duur van die Challenge die foto (of eentje uit dezelfde reeks!) niet elders op het net (bv op Facebook) geplaatst wordt. Andere duidelijke regels, waartegen nog steeds gezondigd wordt, maar bijna altijd door nieuwkomers is het feit dat een foto pas mag gemaakt worden na bekendmaking van het thema. Het is een Challenge: ik stel een onderwerp voor en jullie maken een foto (en gaan dus niet in hun archief graaien naar een mogelijke kandidaat). Tenslotte is een andere, veelvoorkomende fout bij inzending: geen ingesloten exif-waarden. Soms worden die er apart bijgevoegd, bv in het commentaarveld, maar dat is niet meer voldoende. Sinds begin 2015 moeten de exifwaarden ingesloten zijn. Maar die inzendingen, die dan een weigering van mij krijgen, die hebben nog een tweede kans: opnieuw inzenden, maar nu mét ingesloten exif-gg.


    Ik reken erop dat februari een koude, donkere wintermaand gaat worden, want voor de drie themas die nu voorop gesteld worden, moet je niet eens buitenkomen. Het is ook een bijzondere maand (korter dan andere!), maar speciaal ook voor één welbepaald iemand. Maar dat vertel ik pas na einde van deze Challenge.

    De onderwerpen voorgesteld voor februari zijn:
    1) Bureaumateriaal
    2) Keukengereedschap
    3) Medicatie

    Je kunt kiezen tot de 30ste van de maand, deze tijd.
    21
    Bureaumateriaal
    0%
    1
    Keukengereedschap
    0%
    12
    Medicatie
    0%
    8

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand februari 2017

    Yes, ik heb gestemd. Onderwerpen stemmen tot effen nadenken ....
    Hiermee heb ik 3 tijdelijke jobs gecreëerd ....
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand februari 2017

      De meerderheid van de stemmers heeft blijkbaar in de keuken een onderwerp gevonden, dus "Keukengereedschap" wordt het thema voor de kortste maand van het jaar.

      Voor diegenen die hun stem nog niet hebben uitgebracht op de inzendingen voor de januari-challenge, thema: Trappen, die kunnen nog t.e.m. morgen hun score toekennen. Doen a.u.b.! en alvast bedankt.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment

      Working...
      X