Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand februari 2016

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mogelijke thema's voor de maand februari 2016

Ik los dat anders op. Ik doe mee omdat ik het leuk vind, niet om eerste te zijn

En ik geef ook eerlijk punten, dat mag iedereen weten. Die valsspelerij heb ik achter me gelaten toen ik uit de middelbare school wandelde

IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
      Ik los dat anders op. Ik doe mee omdat ik het leuk vind, niet om eerste te zijn

En ik geef ook eerlijk punten, dat mag iedereen weten. Die valsspelerij heb ik achter me gelaten toen ik uit de middelbare school wandelde

IZ.
      Dat is ook mijn zienswijze, behalve die van de middelbare school Ben nml van mijn 14de al aan het werken. Ze mogen gerust op het einde van de maand laten zien aan welke foto's ik punten heb gegeven(normaal gezien allemaal) en ook hoeveel punten.

Comment

Fair play is voor mij het belangrijkste argument om met de Challenge door te gaan. Van zodra ik zie dat vals spel de bovenhand haalt en "omdat hij dat doet, mag ik dat ook" soort van gedachten gaan meespelen, houd ik het voor bekeken. Ik kom (achter de schermen) af en toe wel tussen als ik merk dat na inzending van een nieuweling plots een 3-4 onbekende namen die preciese foto een 10 gaan geven... Dat is, wat voor vele wedstrijden meespeelt, maar voor de Challenge niet mag (omdat anonimiteit ook hoog in het vaandel staat): stemmen ronselen. Kan niet, want tegen het anonimiteitsprincipe.
        Als een deelnemer vindt dat er onder zijn/haar foto een ongepast commentaar staat, mag ie mij ook contacteren met de vraag dat commentaar te verwijderen. Ook dat is al meermaals gebeurd.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Fair play is voor mij het belangrijkste argument om met de Challenge door te gaan. Van zodra ik zie dat vals spel de bovenhand haalt en "omdat hij dat doet, mag ik dat ook" soort van gedachten gaan meespelen, houd ik het voor bekeken. Ik kom (achter de schermen) af en toe wel tussen als ik merk dat na inzending van een nieuweling plots een 3-4 onbekende namen die preciese foto een 10 gaan geven... Dat is, wat voor vele wedstrijden meespeelt, maar voor de Challenge niet mag (omdat anonimiteit ook hoog in het vaandel staat): stemmen ronselen. Kan niet, want tegen het anonimiteitsprincipe.
          Als een deelnemer vindt dat er onder zijn/haar foto een ongepast commentaar staat, mag ie mij ook contacteren met de vraag dat commentaar te verwijderen. Ook dat is al meermaals gebeurd.
          LesC,

ik ben zeker van de meeste mensen hier je werk apprecieëren. Waarvoor nogmaals onze dank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door izzy havemercy Bekijk bericht
            ik los dat anders op. Ik doe mee omdat ik het leuk vind, niet om eerste te zijn

en ik geef ook eerlijk punten, dat mag iedereen weten. Die valsspelerij heb ik achter me gelaten toen ik uit de middelbare school wandelde

iz.
            +1
            En ik wou hier een DuimOmhoog tekentje weergeven maar dat lukt niet.
            Last edited by MP61; 31 januari 2016, 10:29.
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

Comment

Dank je, gasten!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                LesC,

ik ben zeker van de meeste mensen hier je werk apprecieëren. Waarvoor nogmaals onze dank.
                Inderdaad
                Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                M.v.g. Marc

Comment

Working...
                X