Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand december 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand december 2015

    De november-Challenge, thema: lichtstralen, is vannacht afgesloten met 38 goedgekeurde inzendingen. Jammer dat ik de laatste dagen nog zoveel inzendingen terug naar af moest sturen, omwille van niet in orde zijn met de regels terzake. Niet zo uitdrukkelijk in die regels vermeld, maar verplicht vanaf januari 2015, is dat de exifdata in de foto moeten ingesloten zijn. Daarom hebben verschillenden een "GEWEIGERD" gekregen, maar met de toevoeging: "Mogelijk is deze inzending OK, maar zonder ingesloten exifwaarden (inz. datum en tijdstip van opname!) kunnen geen foto's aanvaard worden. Sedert begin 2015 moeten de exif-data bij alle foto's ingesloten zijn. Als er iets onduidelijk is, kun je mij contacteren op het emailadres: moderator.challenge@belgiumdigital.com". Dat bericht wordt verstuurd naar het emailadres zoals opgegeven in je profiel, of je dat nu gebruikt of niet. Als ik geen antwoord krijg, of de foto wordt niet opnieuw ingezonden, tja... Als ik een andere foto weiger wegens: ontbreken van exif, aanwezigheid van een kader, aanwezigheid van een signature..., en de foto wordt opnieuw ingezonden met slechts één verschil: de kader is verwijderd, tja...

    Enfin, je kunt nog een week stemmen op de 38 ingezonden foto's, en eventueel een commentaar plaatsen. Geen polemiek a.u.b.
    Voor december, alweer de laatste maand van 2015, dacht ik aan de volgende mogelijke thema's:

    1) Cadeau
    2) Grijs
    3) Vuur

    Je kunt stemmen tot de voorlaatst dag van de maand, en dat is 29 november, zelfde tijd als nu.
    19
    Cadeau
    0%
    5
    Grijs
    0%
    5
    Vuur
    0%
    9

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2015

    Het gekozen thema is vuur. Hier worden de belangrijkste regels nog eens samengevat:
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

    Comment

    Working...
    X