Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zijn er opnamen weggehaald bij de laatste inzendingen...?
mis een foto met wolken ..?
grt,bouk.
Ge zijt niet alleen, mis die ook had er nml commentaar opgegeven en nu is die weg. Vind als die op eigen vraag weg gedaan is, dat ze die dan mogen laten staan met de vermelding " doet niet mee aan de challenge" of er zou iets grondig moeten mis gelopen zijn met het uploaden.
Niks vreemds... ook niks achter zoeken. In overleg met TS, die de ingezonden foto te hard had gecomprimeerd (en daar bovenop de compressie van de Shoot site kreeg), is beslist de inzending terug te trekken. De commentaar dat de foto veel artefacten vertoonde, had dus wel degelijk effect.
Niks vreemds... ook niks achter zoeken. In overleg met TS, die de ingezonden foto te hard had gecomprimeerd (en daar bovenop de compressie van de Shoot site kreeg), is beslist de inzending terug te trekken. De commentaar dat de foto veel artefacten vertoonde, had dus wel degelijk effect.
Ok, bedankt voor de uitleg. Het moest zoiets zijn.
Ik wou ook nog eens deelnemen maar kreeg de melding dat mijn foto niet OK bevonden werd wegens het kadertje (1 pix wit en 1 pix zwart rondom).
Jammer omdat bij al mijn vorige deelnames met geen woord gerept werd over het kadertje dat ik altijd gebruik ook voor challengedeelname.
En weet je wat ... ze hebben nog gelijk ook, er mag geen kadertje rond .
Tot de volgende challenge dan maar misschien.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Inderdaad, jij hebt dit jaar een (weliswaar subtiel) kadertje gebruikt: klik en klik!!
Dat vind ik frauduleus genoeg, om jou voor de rest van het jaar uit te sluiten.
Tsja, ik wacht de straf met een bang hart af. Stel je voor zeg, vijf maal niet mogen deelnemen aan de challenge.
Misschien valt die straf nog wel mee wanneer ik me in alle nederigheid opstel (wat heel moeilijk is voor mij ).
Waarschijnlijk volgt er nog een aangetekende brief of een mededeling per deurwaardersexploot .
Die kadertjes zijn door de mazen van het net geglipt. Maar niet alleen bij validatie, ook andere aandachtige kijkers hebben die extra pixels nooit opgemerkt.
Maar ik weet niet in hoeverre jij (Djivan) onschuldig kunt pleiten... ken jij echt de regels terzake niet? De meeste nieuwkomers moet ik de eerste keer terug naar af sturen omwille van (weliswaar grotere) kaders, signatures, tegelijk posten op het forum, e.d., maar jou kunnen we toch niet echt als een nieuwkomer beschouwen, hoewel je niet zo vaak meedoet.
Die kadertjes zijn door de mazen van het net geglipt. Maar niet alleen bij validatie, ook andere aandachtige kijkers hebben die extra pixels nooit opgemerkt.
Maar ik weet niet in hoeverre jij (Djivan) onschuldig kunt pleiten... ken jij echt de regels terzake niet? De meeste nieuwkomers moet ik de eerste keer terug naar af sturen omwille van (weliswaar grotere) kaders, signatures, tegelijk posten op het forum, e.d., maar jou kunnen we toch niet echt als een nieuwkomer beschouwen, hoewel je niet zo vaak meedoet.
Ik pleit toch niet onschuldig, maar wel degelijk schuldig, zie maar in #38 waar ik schrijf dat jullie gelijk hebben.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa (je zou het misschien niet zeggen maar ik ben ongeveer 55 jaar geleden nog misdienaar geweest ).
Dat heb ik ook wel gelezen, maar meen je echt dat je OPZETTELIJK al die keren een kadertje hebt aangebracht, gewoon maar om te zien of wij dat zouden merken of niet, goed wetende dat de regels het verbieden?
Als jij op die manier ook wil bijdragen tot verzuring, awel merci!
Die kadertjes zijn door de mazen van het net geglipt. Maar niet alleen bij validatie, ook andere aandachtige kijkers hebben die extra pixels nooit opgemerkt..
Of opgemerkt maar geen 'klacht' ingediend.
Die eitjes die bij 'kapot' verdwenen waren, waren ook weg omdat ze al ergens op het web (niet BD) geplaatst waren. Er moet dan toch ook iemand op gekomen zijn en klacht ingediend hebben. Dus het hangt er ook vanaf hoeveel energie men erin wil steken om echt perse die andere deelnemer uit de competitie te wippen. Persoonlijk zou ik het als ik erop uitkom niet gedaan hebben, maarja, de regels zijn de regels en als er dan toch reactie op komt is uitsluiten de enige optie.
Comment